مشکل کارگران معدن آسمینون منوجان پیگیری شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1117

مشکل کارگران معدن آسمینون منوجان پیگیری شد

نماینده مردم شهرستان های منوجان، فاریاب، قلعه گنج، رودبار‌جنوب و کهنوج در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکل کارگران معدن آسمینون منوجان خبر داد و گفت: تحصن کارگران این معدن پس از سه روز پایان یافت.

منصور شکرالهی افزود: شورای کارگری شرکت معادن فاریاب در بیانه ای پایان تحصن کارگران معدن منوجان را اعلام کردند. 

او بیان کرد: مشکل کارگران معدن منوجان با ارتباط نماینده و حضور نمایندگان کارگری در نشست شورای تامین این شهرستان بحث و بررسی شد.  

او تصریح کرد: از ابتدای تحصن پیگیر رفع مشکل کارگران بودم لذا در این زمینه رایزنی از طریق مجلس شورای اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد.

نماینده مجلس با بیان اینکه ۱۶ بند از ۱۸ بند مصوبات کمیسیون کارگری اجرایی شده است، گفت: در زمینه اصلاح و بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل مدیران این شرکت متعهد شدند تا در اسرع وقت اقدام کنند.

شکرالهی از بازگشایی محور منوجان – بندرعباس پس از سه روز خبر داد و گفت: تردد در این مسیر جریان دارد.

سه روز قبل کارگران معدن آسمینون منوجان نسبت به اجرای طرح طبقه بندی شغلی اعتراض کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های منوجان،فاریاب،قلعه‌گنج، کهنوج و رودبار‌جنوب در مجلس شورای اسلامی نیز روز گذشته از پیگیری مشکلات کارگران معدن منوجان از طریق مجلس و وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

فرماندار منوجان نیز از پیگیری مشکلات کارگران معدن کرومیت آسمینون خبر داد و گفت: نماینده کارگران معترض به اجرای طرح طبقاتی مشاغل در نشست شورای تامین منوجان حضور یافته است.معدن آسمینون منوجان به عنوان یکی از معادن مهم کرومیت کشور در شهرستان منوجان و در جنوبی ترین منطقه در استان کرمان قرار گرفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 79
  • امروز: 19
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,444
  • ماه: 7,228
  • سال: 24,620