خانه بانوان در رفسنجان احداث می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1246

خانه بانوان در رفسنجان احداث می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: احداث خانه بانوان در رفسنجان توسط خانم  حکمت رئیس کمیسیون بانوان شورای این شهر در حال پیگیری است و به زودی راه‌اندازی می‌شود. 

پنجاه و ششمین نشست شورای شهر به ریاست سید حسین رحیمی و با حضور اعضای شورا و شهردار رفسنجان در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد،در این نشست لایحه پیشنهاد شهرداری مبنی بر راه اندازی فرهنگسرای بانوان (خانه بانوان) مطرح شد و مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و منتخبین مردم در شورای شهر پیشنهاد مذکور را به تصویب رساندند.  

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با اشاره به تصویب راه اندازی خانه بانوان تحت مدیریت معاونت فرهنگی ؛ اجتماعی شهرداری گفت: امروزه حضور گسترده بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، ورزشی و اقتصادی پدیده‌ای انکار ناپذیر بوده و زنان نقش بی‌بدیلی را در داشتن جامعه‌ای آباد ایفا می‌کنند. 

سیدحسین رحیمی افزود: با توجه به رواج آسیب‌های اجتماعی که ناگزیر منجر به سست شدن بنیان خانواده‌ها نیز خواهد شد؛ ارتقای سطح آگاهی و اطلاعات بانوان برای پیشگیری از حوادث احتمالی ضروری به نظر می‌رسد و توجه به مسائل فرهنگی و آموزشی مسیری به سوی پیشرفت و بالندگی را در پیش‌روی بانوان قرار خواهد داد. 

او ادامه داد: بانوان با برخورداری از روحیه اجتماعی بالا، انگیزه و روحیه مضاعف و توانایی‌های خاص در مسیر توسعه و رشد هر جامعه‌ای آستین همت خود را بالا زده و حضور چشمگیری را در توجه به نیازهای مهم جامعه ایفا می‌کنند. 

رحیمی گفت:شورای شهر و شهرداری در قبال کاهش آسیب‌های اجتماعی خود را مسئول دانسته و قصد دارند با توجه ویژه به بانوان و زنان گام‌های بلندی در داشتن شهروندی سالم که در نهایت شهری انسان محور را خواهند ساخت، بردارند و از تمامی ظرفیت‌های موجود در عرصه‌های مختلف در شهر استفاده شود. 

رئیس شورای شهر رفسنجان از جمله قدم‌های اولیه و موثری که شورای شهر و شهرداری در مسیر تعالی و رشد بانوان برداشته است، احداث و بهره‌برداری از فرهنگسرای بانوان (خانه بانوان) عنوان کرد و گفت : این خانه بانوان مختص بانوان بوده تا این نهاد فرهنگی کانون ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوان باشد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 112
  • امروز: 129
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,530
  • ماه: 7,940
  • سال: 25,973