۶۳ روستای کرمان آبرسانی شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1119

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

۶۳ روستای کرمان آبرسانی شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:آبرسانی به ۶۳ روستای این استان به مناسبت ۶۳ سال عمر با برکت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با حمایت ۹۰ میلیارد ریالی مالی سپاه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین انجام شد.

سردار حسین معروفی در افتتاح طرح آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان افزود: در این آیین به ۲۷ روستای رفسنجان، ۱۲ روستای نرماشیر،هفت روستای بم، پنج روستای انار،چهار روستای ریگان، ۲ روستای رودبار‌جنوب، یک روستای ارزوئیه و پنج روستای فهرج آبرسانی شد.

او با بیان اینکه کرمان در حوزه آبرسانی جز چهار استان با تنش آبی و ناپایداری آب است اظهار‌داشت: به منظور شناسایی شرایط این استان قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان (سپهبد شهید سلیمانی)در هفت فاز برنامه‌ریزی شده که با کمک بسیج، سپاه،بسیج مردمی و آبفا در این زمینه کار انجام می شود.

سردار معروفی ادامه‌داد:همچنین در سه فاز اول ۱۳۶روستای استان کرمان با جمعیت ۱۶۰هزار نفر و با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان آبرسانی شد و در فاز چهارم ۶۳ روستا با صرف ۴۰ هزار و ۹ میلیارد تومان اعتبار آبرسانی می‌شود و فاز پنجم این طرح نیز همزمان با سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در ۶۳ روستا با جمعیت ۳۳ هزار نفر و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

او تاکید‌کرد:فاز ۶ این طرح نیز در هفته پاسدار با آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان با جمعیت ۳۸ هزار نفر و اعتبار ۹ میلیارد تومان و فاز هفتم نیز طی سه ماه نخست سال آینده با آبرسانی به ۶۳ روستای کرمان و با هشت میلیارد تومان اعتبار انجام خواهد شد.

سردار معروفی با بیان اینکه فاز سوم طرح آبرسانی مرد میدان با کمک واقف حاج ابراهیمی، شرکت آبفا و بسیج انجام شده است گفت: اعتبار فاز هفتم از طریق سپاه تامین شده است.

او افزود:بیش از ۸۵۰ روستا در استان کرمان دچار مشکل کمبود آب هستند و امروز ۶۳ روستا در رفسنجان آبرسانی شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به درخواست حاج آقا ابراهیمی خیر طرح آبرسانی اشاره کرد و گفت: وی می خواهد به ۶ هزار روستای استان کرمان آبرسانی کند و در کنار آن خواسته دوم وی به جای جبران هزینه‌های آبرسانی، نثار صلوات به اموات ایشان و شهید سلیمانی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 62
  • امروز: 140
  • دیروز: 335
  • هفته: 2,735
  • ماه: 7,981
  • سال: 24,583