فرمانده سپاه ثارالله: برخی کارهای بزرگ به افرادی با توانمندی کم سپرده شده است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1523

فرمانده سپاه ثارالله: برخی کارهای بزرگ به افرادی با توانمندی کم سپرده شده است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: متأسفانه در سطح استان کرمان، مدیر پروری، کادر پروری به نحو مطلوب انجام نشده و برخی کارهای بزرگ به افرادی با توانمندی کم سپرده شده است.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به عملیات روانی رسانه‌های معاند، جنگ روایت‌ها و ابعاد جنگ شناختی دشمنان، گفت: دشمن در عرصه جنگ رسانه‌ای با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای خود، متحد عمل می‌کند.

 او گفت: جبهه رسانه‌ای انقلاب باید با امید آفرینی و انجام فعالیت‌های رسانه‌ای متحد، هدف‌مند و صحیح، ضمن پاسخگویی به شبهات و تردیدهایی که رسانه‌های معاند در فضای مجازی و رسانه‌های مرتبط به آن می‌پردازند، با روایت‌های دروغین آنان مقابله نمایند.

 نظری افزود: فعالیت و کار اصلی در حال حاضر موضوع آب و آبرسانی است و با این رویکرد قرارگاه مرد میدان با کمک خیرین و گروه‌های جهادی از سال ۹۹ به حدود ۴۳۴ روستا با جمعیت ۵۸ هزار خانوار و ۲۰۳ هزار نفر سکنه که فاقد سیستم آب آشامیدنی بوده و یا سیستم آب آن معیوب بوده است، آبرسانی انجام داده است.

او افزود: کار آب‌رسانی به روستاهای استان کرمان، همچنین به اهتمام قرارگاه امام حسن (ع) و با مشارکت بسیج سازندگی به تعداد ۴۶۴ روستا در ۷ شهرستان و قرارگاه خاتم به تعداد ۲۰۵ روستا در ۴ شهرستان به‌منظور رفع مشکلات مردم در حال انجام است.

 جاده‌سازی روستایی استان کرمان از متوسط کشوری پایین‌تر است

 فرمانده سپاه ثارالله سپس با اشاره به اینکه جاده‌سازی روستایی در استان کرمان به میزان ۲۰ درصد از متوسط کشوری پایین‌تر است گفت: همین موضوع موجب افزایش تصادفات و فوت‌های ناشی از آن می‌گردد.

 او اظهار داشت: به‌منظور بهینه‌سازی جاده‌های روستایی استان کرمان، موضوع آسفالت نمودن بخش قابل‌توجهی از جاده‌های روستایی به بسیج سازندگی محول شده است.

 فرمانده سپاه ثارالله در ادامه گفت: در بحث کمک‌های مؤمنانه، ساخت مسکن برای محرومین، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نیز اقدامات ارزشمندی توسط سپاه ثارالله صورت‌گرفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :