برگزاری ۱۷۱ برنامه هفته مقاومت در کرمان

منتشر شده در صفحه | شماره

به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها

برگزاری ۱۷۱ برنامه هفته مقاومت در کرمان 

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت:۱۷۱برنامه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در هفته مقاومت از ۱۰ تا ۱۶ دی در استان برگزار می‌شود که برخی از آنها در سطح ملی است. سردار حسین معروفی در نشست خبری دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: نخستین سالگرد شهادت سردار‌سلیمانی سال گذشته با وجود محدودیت‌های کرونا با پای کار آمدن همه مسوول ان،نهادها و مردم در استان کرمان به بهترین وجه برگزار شد و زمینه را برای مراسم امسال فراهم کرد.

او بیان کرد:دومین سالگرد شهادت حاج قاسم امسال گسترده‌تر و با مرکزیت تهران و کرمان برگزار می‌شود؛ شعار سالگرد نیز همان شعار سال گذشته و «مرد میدان» است. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح‌کرد:رویکرد تمامی برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی مردمی است و برنامه‌ها نیز از حوزه تمرکز به سطح شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده است؛در شهر کرمان در سه نقطه اصلی «گلزار شهدا و مزار شهید حاج قاسم»، بیت الزهرا(ع) و مصلی در کنار ۱۴مسجد برنامه ها برگزار می‌شود. رییس ستاد دومین سالگرد سردار سلیمانی در کرمان ادامه داد:پیش‌بینی ما برای اسکان و پذیرایی ۱۷ تا ۲۰ هزار زائر به صورت روزانه است که امکانات را فراهم کرده‌ایم اما اگر در بحث کرونا محدودیت‌ها به وجود آید، برنامه‌ها را با جمعیت کمتری برگزار می کنیم.

سردار معروفی با اشاره به نحوه تامین اعتبارات مراسم دومین سالگرد شهید سلیمانی تاکید‌کرد: برای برگزاری مراسم امسال از شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان کمکی نمی‌گیریم و هزینه‌ها عمدتا مردمی و نیز توسط بخش دولتی تامین شده است.

او اظهار‌داشت:سه مطالبه اصلی از دولت این است که در بحث اسکان زائران داخلی و خارجی،اجرای طرح جامع گلزار شهدای شهر کرمان و راهیان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برای دانشجویان و دانش آموزان حتما به ما کمک کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: درخواست دادیم روز ۱۳ دی شهر کرمان تعطیل شود و از شهروندان تقاضا داریم در ایام برگزاری برنامه‌های دومین سالگرد شهید حاج قاسم درصورت امکان از حضور در گلزار شهدا خودداری کنند تا برای حضور زائران مشکلی پیش نیاید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 76
  • امروز: 20
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,421
  • ماه: 7,831
  • سال: 25,864