نمایندگان مجلس بودجه سال آینده را به دقت بررسی کنند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1137

امام جمعه جیرفت:

نمایندگان مجلس بودجه سال آینده را به دقت بررسی کنند

امام جمعه جیرفت خواستار دقت و بررسی همه جانبه نمایندگان مجلس در زمینه بودجه ۱۴۰۱ کشور شد.

حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جیرفت افزود:بودجه ۱۴۰۱ نسبت به بودجه های گذشته، توجه بیشتری به محرومان و کارهای عمرانی دارد که قطعا نواقصی نیز دارد و مجلس با دقت و حساسیت نقاط قوت و ضعف بودجه را مورد بررسی قرار دهد. 

استفاده از نیروهای انقلابی در منصب های دولتی 

خطیب جمعه جیرفت خواستار انتخاب مدیران انقلابی در منصب های استان کرمان و شهرستان جیرفت شد و گفت: انتظار داریم از نیروهای جوان انقلابی استفاده شود.

او افزود: انتظار مردم انقلابی استفاده از نیروهای انقلابی است که در حاشیه نگه داشته شده‌اند.

تشکر امام جمعه جیرفت از سربازان گمنام امام زمان (عج) برای مدیریت سوخت

حجت‌الاسلام میثم تارم به سو مدیریت سوخت در جیرفت اشاره کرد و از ورود مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در این زمینه تشکر کرد و گفت نتایج این ورود به زودی مشهود خواهد بود.

امام جمعه جیرفت، خواستار مدیریت جهادی در این زمینه شد تا سرمایه ملی (سوخت) به یغما نرود.

امام جمعه جیرفت ۹ دی‌ماه را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست و گفت: این روز برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده که تنها می‌توان آن را با پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن‌ماه قیاس کرد.

او افزود: فتنه‌گران در فتنه‌های سال ۸۸ به بهانه واهی تقلب در انتخابات، مقدسات را مورد حمله قرار داده و خیمه‌های عزای حسینی را مورد تعرض قرار دادند که حضور مردم بصیر و ولایی دنیا را مبهوت و فتنه‌گران را ناکام گذاشت.

او اظهار داشت: استکبار جهانی با برنامه‌ریزی گسترده و عمیق مطمئن بود که می‌تواند با طرح‌ریزی و عملیاتی‌سازی این فتنه قادر به رقم زدن انقلابی مخملی در جمهوری اسلامی ایران دست پیدا کند. 

او ادامه داد: انقلاب مردم در ۹ دیماه، بصیرت و وقت‌شناسی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در حراست از انقلابشان را بار دیگر به جهان مخابره کرد و موجب ناامیدی آمریکا، اسرائیل و انگلیس شد.

او با بیان اینکه ملت امام حسین(ع)،مقاوم و صابر بوده و هر فتنه‌ای را خنثی خواهد کرد، گفت: کلام سردار دل ها آمریکا به واسطه شکست‌های پیاپی در منطقه خلیج فارس، اسرائیل را به جنگ لفظی با ایران وا داشته تا شاید بتواند در مذاکرات هسته‌ای امتیاز بگیرد. او به رزمایش پیامبر اعظم(ص)در جنوب کشور اشاره کرد و گفت:در این رزمایش با بکارگیری امکانات رزمی و دفاعی بار دیگر ایران اسلامی ثابت کرد که در برابر حملات،پاسخی قاطع،جامع،فراگیر و فوق‌تصور اسرائیل و استکبار ارائه و پایگاه‌های استفاده شده در این حملات را نیز مورد هدف قرار دهد. خطیب جمعه جیرفت افزود: جبهه مقاومت در انتظار یک اشتباه تاریخی اسرائیل نسبت به ایران اسلامی است تا با قدرت و توان خود تا نابودی کامل این رژیم کودک‌کش پیش برود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 21
  • امروز: 24
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,693
  • ماه: 7,607
  • سال: 25,285