طرح آمایش سرزمینی در جنوب کرمان اجرا می شود.

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1206

طرح آمایش سرزمینی در جنوب کرمان اجرا می شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت جنوب کرمان از بررسی مسائل حوزه‌های صنعتی، معدنی و تجاری جنوب کرمان در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

مروجی فرد در این خصوص گفت: در این دیدار که مجمع نمایندگان استان کرمان و استاندار کرمان نیز حضور داشت موارد و مسائل مهم استان در حوزه های کاری صنعتی، معدنی و تجاری مطرح شد.

او افزود: مجمع نمایندگان استان نیز با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت صمت در 8 ماه گذشته، حمایت مجلس از برنامه های وزیر صمت را اعلام کردند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: وزارت صمت با مطالعه و لحاظ شرایط موجود تولید و تجارت کشور،برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده که ازجمله آن‌ها می‌توان به تدوین طرح آمایش سرزمینی،اقدامات اساسی در چارچوب تأمین مالی واحدها، تأمین زیرساخت‌ها، تکمیل زنجیره تولید، تکمیل ظرفیت واحدهای نیمه فعال و…، اشاره کرد. او تاکید‌کرد:طرح آمایش سرزمینی صنعت،معدن و تجارت به عنوان یکی از اولویت‌ها و اقدامات جدید وزارت صمت با جمع بندی نظرات نمایندگان مجلس و استانداران هر استان و با در نظر گرفتن شرایط، توانمندی ها و نیازهای هر شهرستان تدوین و اجرا می شود مروجی‌فرد ادامه‌داد:این طرح نیز با اولویت ایجاد توازن در ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در هر یک از مناطق کشور طراحی‌شده و یکی از معیارهای مجموعه وزارت صمت در اجرای طرح، توزیع جغرافیایی درست فرصت‌های تولیدی و تجاری در مناطق مختلف است.

او افزود:در جنوب کرمان نیز این طرح در جهت توسعه و توزیع عادلانه سرمایه گذاری در هر شهرستان به صورت جداگانه تدوین و اجرا خواهد شد و به‌طور حتم طرح خوب و تأثیرگذاری در جهت رشد صنعتی، معدنی و تجاری منطقه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 48
  • امروز: 205
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,630
  • ماه: 7,414
  • سال: 24,806