شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، موتور محرکه کشت‌های قراردادی

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1213

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، موتور محرکه کشت‌های قراردادی

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: در راستای سیاست‌های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی در توسعه و ترویج کشت‌های قراردادی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همراه و هم‌راستا با سیاست‌های مذکور، به عنوان پشتیبان و موتور محرکه کشت‌های قراردادی، نقشی ممتاز در اجرایی شدن طرح مذکور داشته است.

حمیدرسولی با اعلام موضوع‌فوق افزود:در برنامه کشت قراردادی گندم که در (۱۷) استان کشور به مساحت ۲۵۰,۰۰۰ هکتار انجام گردید، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با تأمین بیش از (۶۵) هزار تن انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای به ارزش ۶۰۰۰ میلیارد ریال و تحویل آن به کشاورزان مشمول طرح، نقش کلیدی خود را در اجرای این برنامه به خوبی ایفا نموده است.

او با ارایه گزارشی از فعالیت های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در زمینه کشت قراردادی گندم اعلام کرد : در برنامه کشت قراردادی برنج نیز که در سال‌جاری به مساحت ۴۵۰۰۰ هکتار در استانهای شمالی کلید خورد،

به گفته او شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به عنوان پشتیبان این طرح، تمامی نیازهای نهاده‌ای طرح مذکور شامل: بذور برنج، انواع کودهای کشاورزی و سموم را تأمین نموده است و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۲۰۰ تن بذور برنج و ۲۱۰۰۰ تن انواع کودهای شیمیایی و همچنین بیش از ۹۰۰,۰۰۰ لیتر انواع سموم برای طرح مذکور تأمین و در حال تحویل به کشاورزان عزیز می‌باشد.

رسولی ادامه داد: برآورد می‌شود که برای اجرای این طرح نیز مجموعاً در حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال انواع نهاده‌های کشاورزی توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بدون دریافت وجه تحویل کشاورزان عزیز شود.

حمید رسولی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در پایان افزود: موفقیت طرح کشت قراردادی منوط به پشتیبانی خوب و مناسب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از آن می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 26
  • امروز: 28
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,938
  • ماه: 7,576
  • سال: 25,140