در نشست خبری اعضای شورای شهر کرمان مطرح شد؛ بودجه شهرداری کرمان کفاف طرح‌های عمرانی را نمی‌دهد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1225

در نشست خبری اعضای شورای شهر کرمان مطرح شد؛ بودجه شهرداری کرمان کفاف طرح‌های عمرانی را نمی‌دهد

رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر کرمان گفت: «منابع مالی شهرداری کرمان به سختی به امورات جاری مثل حقوق می‌رسد و برای کار عمرانی چیزی نمی‌ماند.»

شورای شهر کرمان به مناسبت روز شوراها دومین نشست خبری خود را برگزار کرد، منصور ایرانمنش رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان در این نشست در پاسخ به انتقادات خبرنگاران و در خصوص کم‌کاری شهرداری و شورای شهر کرمان برای اتمام پروژه‌های عمرانی گفت:« وضعیت کرمان به نظر ما هم قابل قبول نیست و این شورا تمام تلاش خود را کرده است اما مسائلی هست که به راحتی برطرف نمی‌شود، منابع مالی محدود شهرداری کرمان حتی کفاف بودجه جاری را نمی‌دهد و عملا چیزی برای کار عمرانی نمی‌ماند.»

ایرانمنش ادامه داد:« با تمام محدودیت‌ها در زمینه آسفالت خصوصا در حاشیه شهر کارهای خوبی انجام گرفته است.»

انتظار افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران را در بودجه ۱۴۰۱ نداشتیم

رئیس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورای شهر کرمان گفت: «امسال، استفاده از تبصره‌های بودجۀ دولت را در بودجۀ شهرداری مدنظر داشتیم که یک مورد آن، بهره‌گیری از تسهیلات و وام‌هایی است که در بودجۀ دولت آمده است و پیش‌بینی کرده‌ایم که ۱۰۰ میلیارد تومان از این محل، تسهیلات بگیریم و قصد داریم بخش عمدۀ آن را در حوزۀ حمل‌ونقل عمومی هزینه کنیم».

او گفت:«تکلیف و تاکید ما اصلاح آمار است. اگر واقعی شود درصد و سهم واقعی از مالیات بر ارزش افزوده معلوم می‌شود».

او افزود: «بخشی از منابع شهرداری از طریق مالیات ارزش افزوده تامین می‌شود. در این زمینه، امسال تغییراتی ایجاد شده است. حدود ۷۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۲۳۶۰ میلیاردی از این ردیف پیش‌بینی شده است که امیدوارم این پیش‌بینی محقق شود».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 48
  • دیروز: 790
  • هفته: 1,258
  • ماه: 4,854
  • سال: 17,440