در نخستین جشنواره ملی برق و رسانه کشور. درخشش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1594

در نخستین جشنواره ملی برق و رسانه کشور. درخشش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان
شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در نخستین جشنواره ملی برق و رسانه به‌عنوان شرکت برتر در حوزه گرافیک و گزارش انتخاب شد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره ملی برق و رسانه با حضور مشاور وزیر و مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق ایران و شماری از مدیران و رسانه‌های سراسر کشور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
در این جشنواره که بیش از ۷۰۰ اثر رسانه‌ای در بخش‌های خبر، یادداشت، گزارش، تیتر، عکس، پادکست، موشن‌گرافیک و کاریکاتور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، توسط داوران مطرح کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.
در نخستین دوره از جشنواره ملی برق و رسانه که با مشارکت و حضور حداکثری اصحاب رسانه استان کرمان همراه بود از خانم هدی رضوانی پور خبرنگار هفته‌نامه نگین کرمان در بخش گزارش و حامد شجاعی باغینی کارشناس روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در بخش گرافیک تجلیل شد.
همچنین روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، در ارزیابی روابط‌عمومی‌های صنعت برق کشور در گذر از پیک‌بار تابستان ۱۴۰۲ توانست رتبه شایسته تقدیر را کسب کند که از سوی “محمدعلی اکبری ” مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر از “امیر جهانشاهی” مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تقدیر شد.
در این تقدیرنامه آمده است: خداوند حکیم را شاکریم بر نعمت و توفیق ارزشمند خدمت به مردم شریف ایران اسلامی که به ما ارزانی داشته، اینک که از تابستان ۱۴۰۲ با مجموع اقدامات فرهنگی و هنری و اطلاع‌رسانی با سربلندی گذر نمودیم و با تأمین برق پایدار مشترکین، رضایت هم‌وطنان عزیزمان به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه کشور محقق شد، وظیفه خود می‌دانم از همدلی و تلاش‌های ستودنی همکاران دفتر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان که شایسته تقدیر ویژه است سپاسگزاری و قدردانی نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 103
  • امروز: 105
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,506
  • ماه: 7,916
  • سال: 25,949