مدیرکل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان: قلعه‌گنج فاقد زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های فرهنگی است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1232

مدیرکل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان: قلعه‌گنج فاقد زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های فرهنگی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی هنری امام خامنه‌ای مدظله العالی قلعه‌گنج تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: دکتر فدایی استاندار وقت کرمان در بازدید از این مجتمع قول مساعد همکاری و تکمیل این پروژه را تا پایان سال دادند‌.  بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به بازدید استاندار کرمان از مجتمع نیمه ساخته فرهنگی هنری امام خامنه‌ای(مدظله العالی)قلعه گنج،اظهار داشت: یکی از ضروریات توسعه فرهنگی هر منطقه، تامین زیرساخت‌ها است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب ابراز کرد: با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان قلعه گنج می‌طلبد مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان با تخصیص اعتبار تکمیل و مورد بهره وری قرار بگیرد.

 او بیان کرد: یکی از دغدغه‌های اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان قلعه گنج نبود زیرساخت‌های لازم برای انجام فعالیت های فرهنگی است که در بازدید استاندار از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی هنری امام خامنه‌ای با زبان شعر،نمایش و موسیقی مطرح کردند. مسلمی مهنی اظهار کرد:پروژه احداث مجتمع فرهنگی هنری قلعه گنج قریب ۱۳ سال است که آغاز شده و به صورت نیمه ساخته رها شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن ابراز امیدواری از حضور استاندار کرمان در منطقه و بازدید از این پروژه، عنوان کرد:با قول مساعد استاندار انشاالله این پروژه فرهنگی هنری امام خامنه‌ای(مدظله العالی)قلعه گنج تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

او یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم در توسعه فرهنگی را رعایت عدالت فرهنگی دانست و عنوان کرد: امیدواریم با حضور استاندار کرمان بزودی شاهد توسعه همه جانبه جنوب کرمان به ویژه در حوزه فرهنگ باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 4
  • امروز: 56
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,966
  • ماه: 7,604
  • سال: 25,168