استاندار سفر به شرق را با کلنگ‌زنی آغاز کرد؛ فداکار پای کار شرق؛ استاندار کرمان در ادامه سفر به شرق استان امروز چهارشنبه نیز به ریگان می‌رود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1242

استاندار سفر به شرق را با کلنگ‌زنی آغاز کرد؛ فداکار پای کار شرق؛ استاندار کرمان در ادامه سفر به شرق استان امروز چهارشنبه نیز به ریگان می‌رود

خدیشی، کاغذ وطن – محمد مهدی فداکار در سفری به شهرستان‌های شرقی استان کرمان رفت تا به صورت میدانی با مشکلات و محرومیت شهرستان‌های ریگان، نرماشیر و فهرج از نزدیک بازدید کند. او که قرار بود هفته گذشته به شرق استان سفر کند به علت نبود نماینده مردم در مجلس در حوزه انتخابیه سفر خود را عقب انداخت تا با حضور غضنفرآبادی بازدید را انجام دهد. 

فداکار که در روزهای گذشته مورد انتقاد یکی از امامان جمعه شهرستان‌های شرقی قرار گرفته بود، دو روز را برای سه شهرستان در نظر گرفته تا هیچ محلی از گله‌گذاری را باقی نگذارد. به این ترتیب بم دیگر شهرستان شرقی استان بازدید مجزایی را طلب استاندار تازه منصوب شده کرمان است.

فداکار که این روزها مشغول حکم زدن مدیران ستادی و میدانی خود است، به همراه آیت‌الهی موسوی معاون عمرانی و تعدادی از مسئولان به شرق استان کرمان رفت تا شاید با بازدید مستقیم بتواند گرهی از دالان مشکلات در هم تنیده مردم مناطق محروم شرق کرمان باز کند. از جمله برنامه‌های استاندار در این سفر می‌توان به زمین زدن کلنگ آغاز عملیات اجرایی نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۰ مگابایت در نظام شهر از توابع شهرستان نرماشیر با اعتبار ۲۸۰ میلیارد تومان که این پروژه در یک فاز اوایل آذر ماه به بهره‌برداری می رسد، نام برد. کلنگ زنی پروژه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی شهرستان نرماشیر از دیگر برنامه‌های روز اول فداکار در سفر به نرماشیر بود. نماینده مردم نرماشیر در مجلس و مسئولان محلی در این سفر استاندار کرمان را همراهی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 47
  • امروز: 89
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,668
  • ماه: 7,922
  • سال: 25,776