با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزاری کارگاه آموزشی عوامل بروزخشم در جیرفت

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1318

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزاری کارگاه آموزشی عوامل بروزخشم در جیرفت

بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی عوامل بروز خشم گفت: دولت سیزدهم در راستای تحقق اهداف مردمی بودن تلاش کرده عدالت فرهنگی را اولویت برنامه های خود قرار دهد.

او اظهارداشت: همچنین یکی از اقدامات مهمی که انجام شده مقابله با آسیب های اجتماعی می باشد که با هم گرایی و هم افزایی آموزش و پرورش و وزارت ارشاد و سایر نهاد های فرهنگی این مهم در حال انجام است.

مسلمی مهنی عنوان کرد: ۲۶ موسسه فرهنگی و هنری و قرآنی با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد تومان در جنوب کرمان جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی با طرح ارائه شده در حال فعالیت می باشند.

او بیان کرد: موسسه قرآن و عترت عرشیان در زمینه خشونت طرح ارائه دادند که تاکنون نیز برنامه های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده و جای تقدیر و تشکر دارد.

مسلمی‌مهنی توانمندسازی مدیران، مشاوران و مدیران پرورشی را یکی از برنامه‌های وزارت ارشاد دانست و گفت: مدیران و مشاورین در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس نقش بسیار پر رنگی دارند که می طلبد این قشر با برگزاری دوره های آموزشی توانمند شوند.

او با بیان اینکه توسعه یادگیری در آموزش و پرورش است، افزود: در این راستا تلاش خواهیم کرد برنامه‌های فرهنگی و هنری را بیش از گذشته در مدارس تقویت کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه در حوزه فرهنگ زمانی موفق می شویم که با تمامی نهادها تعامل و همگرایی داشته باشیم، افزود: اگر تاکنون در حوزه فرهنگی موفق نبوده ایم به این دلیل است که در حوزه فرهنگ و هنر تعامل و همگرایی نداشتیم.

سید حسین طیبی مدیر موسسه قرآن و عترت عرشیان نیز گفت: ما باید دنبال ساختار ها باشیم نه دنبال مسکن ها یا تسکین دهنده های موقت چرا که ساختار درست نیاز به مسکن موقت ندارد.

او با بیان اینکه موسسه عرشیان در حوزه خشونت فعالیت‌های گسترده‌ای تاکنون انجام داده است، افزود: کارگاه‌های آموزشی در جیرفت و عنبرآباد با حضور اساتید توانمند منطقه‌ای و کشوری در حوزه خشونت برگزار شده که همچنان نیز ادامه خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 20
  • امروز: 156
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,391
  • ماه: 7,544
  • سال: 25,028