آزادی ۸ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره

آزادی ۸ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان

مدیر‌عامل ستاد دیه استان کرمان از آزادی ۸زندانی جرائم غیر‌عمد به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع)در استان کرمان خبرداد.

سید حجت‌الله موسوی قوام مدیرعامل ستاد دیه استان در جلسه هیات امنای این ستاد از فراهم شدن زمینه آزادی ۸ مددجوی جرایم غیر‌عمد به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع)خبر داد.

او کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان را بیش از ۵میلیارد و ۳۶۳میلیون ریال عنوان‌کرد و گفت:با پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۶۵۳میلیون ریال زمینه آزادی این تعداد مددجوی جرایم غیر‌عمد فراهم شده است.

به گفته موسوی قوام بیش از یک میلیارد و ۵۵میلیون ریال به همت نمایندگان و مددکاران ستاد دیه در جلسات صلح و سازش از شکات تخفیف و رضایت اخذ شده است.

او می‌گوید:این ستاد طی دو دهه از فعالیت خود آزادی تعداد ۴هزارو۱۸۹ مددجوی جرایم غیر‌عمد را از سطح زندان‌های استان با پرداخت مبلغ ۱۰۶میلیارد و ۹۳۱میلیون تومان فراهم کرده که ۶۰درصد این تعداد آزادی و مبلغ پرداختی از محل کمک‌های مردمی و خیرین بوده است.

موسوی قوام گفت:از ابتدای امسال نیز ۵۲ مددجو از سطح زندان‌های استان توسط ستاد دیه آزاد شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت:همچنین ۲۵ جشن گلریزان در ایام ماه مبارک برگزار شد که در این جشن‌ها خیران دیار کریمان مبلغ ۱۸۳ میلیارد ریال تعهد کردند که تاکنون حدود ۹۴ میلیارد ریال آن وصول شده است.

به گفته موسوی‌قوام در حال حاضر ۱۸۶مددجوی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که متاسفانه ۱۰۹ نفر از آنان ورودی سه ماهه ابتدای امسال است که نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق در جهت آزادی این تعداد مددجوی غیرعمد و همچنین جلوگیری از ورود ناخواسته افراد در جرائم غیرعمد به زندان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 9
  • امروز: 147
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,057
  • ماه: 7,695
  • سال: 25,259