رئیس شورای اسلامی شهر فهرج: فنی‌وحرفه‌ای فهرج تعطیل است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1253

رئیس شورای اسلامی شهر فهرج: فنی‌وحرفه‌ای فهرج تعطیل است

رئیس شورای اسلامی شهر فهرج گفت:نیرو‌های استخدامی فنی‌و‌حرفه‌ای فهرج در شهرستان‌های دیگر مشغول بکارند و فنی و حرفه‌ای فهرج فعال نیست.

رضا علیزاده گفت: فنی و حرفه‌ای سال ۱۳۹۰ در شهرستان فهرج راه اندازی و تا سال ۱۳۹۲ بعنوان نمایندگی فنی و حرفه‌ای به مردم خدمات ارائه می‌کرد ، از سال ۱۳۹۲ با چارت سازمانی بصورت مستقل راه اندازی شد و در این راستا تعدادی نیرو برای مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فهرج استخدام شده است.

علیزاده گفت: نیرو‌هایی که بنام فهرج بکار گیری شده اند در شهرستان دیگر مشغول بکار هستند.

علیزاده می‌گوید:اکنون قریب به ۲ سال است فعالیت‌های مرکز فنی و حرفه‌ای فهرج تعطیل شده و نیمه فعال است و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را ارائه نمی‌دهد و تنها دو نیروی افتخاری در این مرکز مشغول کار می‌باشند که تنها درب فنی و حرفه‌ای بسته نباشد.

رییس شورای شهر فهرج گفت:در حال حاضر نیرو‌هایی که قبلا در این مرکز مشغول به کار بودند و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را ارائه می‌کردند  در فنی و حرفه‌ای فهرج مشغول به کار نیستند.

او گفت: نیرو‌هایی که برای این مرکز استخدام شده و در چارت سازمانی این اداره می‌باشند بومی نیستند و بخاطر مشکلات ایاب و ذهاب به فهرج نمی‌آیند و اگر بومی بودند در شهرستان خدمت می‌کردند.

علیزاده می‌گوید: از مسئولین می‌خواهم حداقل این نیرو‌ها به فهرج برگردانند یا نیرو‌های جدید، استخدام و بکار بگیرند تا جوانان و دانش آموزانی که در فصل تابستان بیکار هستند و دنبال حرفه آموزی و کار فنی هستند آموزش‌های لازم را فراگیرند.

رئیس شورای شهر فهرج گفت:شهرستان فهرج شهرستانی محروم است و جوانان این شهرستان بدنبال فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هستند تا بتوانند از این طریق جذب بازار کار شوند از مدیر فنی و حرفه‌ای استان می‌خواهیم با توجه به اینکه فهرج یک شهرستان محروم بوده و جوانان این شهرستان علاقمند به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هستند، اداره فنی و حرفه‌ای با رشته‌های بیشتر در شهرستان فعال شود تا جوانان برای آینده خود مهارت آموزی کنند.

فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باعث می‌شود که جوانان در آینده جذب بازار کار شوند و با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند بخشی از مشکلات اشتغال این جوانان برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 14
  • امروز: 23
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,602
  • ماه: 7,856
  • سال: 25,710