مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خبرداد: آموزش رایگان با هدف رفع چالش کمبود نیروی فنی در جنوب

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1458

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خبرداد: آموزش رایگان با هدف رفع چالش کمبود نیروی فنی در جنوب 

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در جلسه کارآفرینی، ایده پردازی و اشتغال در جنوب کرمان مطرح کرد: همایش بزرگ سرمایه گذاری در جنوب کرمان توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برگزار خواهد شد.

مروجی‌فرد در این نشست اظهار کرد:آموزش نیروهای تخصصی مورد نیاز صنعت، معادن و صنایع معدنی جنوب کرمان، با پیگیری‌های انجام شده توسط شرکت ایمیدرو انجام خواهد شد.

 در جلسه کارآفرینی، ایده پردازی و اشتغال در جنوب کرمان برگزار شده بود مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از

 ایجاد اشتغال برای حدود ۷هزار نفر در حوزه صنعت  این منطقه خبرداد و افزود:اصلاح رده زیست محیطی شهرک‌های صنعتی جنوب کرمان، از مهمترین نیازها برای سرمایه گذاری در این منطقه است.

 مسلم  مروجی فرد تاکید کرد:نبود نیروی فنی از چالش‌های اصلی اشتغال در جنوب کرمان است و این اداره کل قصد دارد که به فرایند آموزش رایگان را برای  نیروهای متقاضی کار فراهم آورد.

او با بیان اینکه صنایع و معادن نیازمند نیروی فنی است، اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی فنی و متخصص، چالش جدی در جنوب کرمان است.

مروجی فرد افزود: برای تامین نیروی فنی مورد نیاز صنعت، معدن و صنایع معدنی، با رایزنی‌های انجام شده در این رابطه با  شرکت ایمیدرو، این شرکت آموزش و امکانات آموزشی این امر مهم را متقبل شده است. 

او  گفت: این آموزش‌ها در دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد در مراکز فنی و حرفه‌ای و در شهرستان کهنوج از طریق یک مرکز علمی کاربردی توسط شرکت ایمیدرو انجام می گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 9
  • امروز: 89
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,999
  • ماه: 7,637
  • سال: 25,201