دخل و خرج شهرداری کوهبنان مناسب نیست

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1270

دخل و خرج شهرداری کوهبنان مناسب نیست

شهردار کوهبنان گفت: شهرداری کوهبنان از نظر درآمد و بودجه در وضعیت مناسبی نیست که این مهم باعث کندی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شده است. شهردار کوهبنان می‌گوید بودجه شهرداری کوهبنان در سال جاری ۱۴ و نیم میلیارد تومان است که هر ما بیش از یک و‌نیم میلیارد تومان حقوق و هزینه‌های جاری است که برای پرداخت حق تا پایان سال با کمبود بودجه مواجه هستیم.

شهردار کوهبنان گفت: با کمک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری در راستای جذب قیر رایگان کار‌های خوبی شده که تا پایان سال ۷۰ هزار متر مربع آسفالت معابر را خواهیم داشت. محمدی می‌گوید: با توجه به شرایط سخت اقتصادی آسفالت معابر را در دستور کار داریم که برای ادامه کار نیاز به همیاری مردم است.

به گفته محمدی سامان ‌دهی پارک محله جوانان در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال جاری تسطیح و جدول گذاری این پارک انجام خواهد شد. شهردار کوهبنان می‌گوید: بحث سگ‌های ولگرد به عنوان یک چالش جدی در مدیریت شهری است البته کار‌هایی برای مبارزه با سگ‌های بلاصاحب داریم. شهردار کوهبنان گفت: کوچه شماره ۱۸ محله جوانان حدود ۴۰۰۰متر آسفالت نیاز دارد که در صورت همیاری این مهم تا یک‌ماه آینده انجام خواهد شد. محمدی می‌گوید: نام گذاری کوچه‌های باقی مانده و لکه گیری آسفالت کوچه‌ها و معابر را در دستور کار داریم، مشکلات کم آبی باعث شده که آبیاری درختان هر ۲۰ روز یک بار انجام شود. جلسه مطالبه‌گری محله اسلامی با حضور مسئولین اجرایی، فرماندهان نظامی و اصحاب رسانه به همت دو پایگاه شهید چمران و فاطمه‌الزهرا سلام‌الله علیها در مسجد امام صادق (ع) کوهبنان برگزار شد. درادامه حسین سالاری فرماندار کوهبنان گفت: همه مردم در نظر مسئولان عزیزند مردمی که همواره پای انقلاب و آرمان‌های انقلاب هستند. به گفته سالاری خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نوعی عبادت است که باید قدردان این مهم باشیم. سالاری گفت: سامان‌دهی ورودی شهر کوهبنان از سمت یزد در دستور کار قرار دارد، ولی با توجه به شرایط اقتصادی در سال‌جاری بیش از ۵ میلیارد تومان تخصیص داده شده است. فرماندار کوهبنان می‌گوید: برای احداث باند دوم ورودی کوهبنان از سمت یزد جابجایی شبکه‌های آب، برق و مخابرات در مسیر انجام شد. فرماندار کوهبنان گفت: استخر شنا در حال حاضر پیشرفت خوبی دارد و تاسیسات مورد نیاز هم خریداری شده که در سال‌جاری حدود ۲۰ درصد کار باقی‌مانده هم انجام خواهد شد. سالاری می‌گوید: سامان‌دهی نانوایی‌ها در سطح شهرستان در دستور کار است و از مرداد ماه نان یارانه‌ای طبق شرایط شورای آرد و نان توزیع می‌شود. به گفته سالاری بحث مخابرات و ارتقای سرعت اینترنت محله جوانان پیگیری شده که امیدواریم این مشکل هم با عنایت مسئولان مخابرات استان مرتفع گردد. فرماندار کوهبنان گفت: در بحث صنعت به.دنبال توسعه پایدار بودیم لذا ظرفیت‌های منطقه شناسایی و مطالعات پهنه معدنی برای اولین بار اجرا و در کنار آن مطالعات باستان‌شناسی هم در سال ۹۹ انجام شد تا ظرفیت‌ها شناسایی‌شود البته در‌حال‌حاضر مزایده معادن و بکار‌گیری نیرو در معادن شروع شده است.

 فرماندار کوهبنان می‌گوید:شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در شهرستان در حال فعالیت است که پی جویی معادن آهن و مس منطقه در حال انجام است راه اندازی افق‌های جدید در معادن هم انجام شده یا در حال انجام است. سالاری گفت:احداث سه واحد زغال‌شویی جدید در منطقه، کنسانتره سنگ آهن، سرب و روی، احداث کک سازی در شهرستان در حال انجام است تا چرخه فرآوری زغال تکمیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :