کسبه کرمانی از کارت رایگان پارکینگ صاروج استقبال نمی‌کنند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1660

کسبه کرمانی از کارت رایگان پارکینگ صاروج استقبال نمی‌کنند
ضرابی با اشاره به صدور کارت رایگان پارکینگ برای کسبه خیابان امام (ره) و طالقانی؛ اما از آن‌ها استفاده نمی‌شود و همین موضوع موجب ترافیک می‌شود.‌
محسن تویسرکانی، در بازدید از پروژه صاروج‌پارس که به‌همراه مرتضی سلطان، سرمایه‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره پروژه صاروج‌پارس، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس‌کل دادگستری استان کرمان، مصطفی موسوی آیت‌اللهی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیدمهدی قویدل، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، مرضیه شاحیدری‌پور، شهردار منطقه پنج کرمان (بافت تاریخی) و محسن ضرابی، مدیرعامل این پروژه برگزار شد، بر تسریع اقدامات لازم و رفع مشکلات پیش‌ِروی پروژه تأکید کرد.
او انتقال برق و پیگیری برای مسأله فاضلاب را از جمله تعهدات شهرداری ذکر کرد و با بیان اینکه شهرداری درصدد تحقق تعهدات خود است، موضوع ممنوعیت پارک خودروها در اطراف این پروژه را قابل پیگیری دانست و از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خواست در این خصوص همکاری کنند.
حجت‌الاسلام حمیدی، رئیس‌کل دادگستری استان کرمان نیز با بیان اینکه خیابان‌های آیت‌الله طالقانی و امام (ره) از لحاظ ترافیکی و عبور و مرور وضعیت خوبی ندارند، گفت: نیاز است آنچه برعهده راهنمایی و رانندگی است، انجام و این مشکل در شورای تأمین استان مطرح شود.
وی با اشاره به اینکه مردم و کسبه معمولاً برای استفاده از پارکینگ‌های عمومی مقاومت می‌کنند، افزود: توصیه اول برای استفاده بیشتر مردم از این پارکینگ‌ها و برای جلوگیری از پارک دوبل و تسهیل ترافیک، آموزش و فرهنگ‌سازی است.
رئیس کل دادگستری کرمان بر تسهیل ترافیک خیابان‌های مجاور پروژه صاروج‌پارس به‌صورت مرحله‌به‌مرحله تأکید و بیان کرد: مشکلات متعددی پیش‌روی این پروژه وجود داشت که برطرف شد و معضل ترافیک به‌عنوان آخرین مشکل، در دست بررسی است که باید برای آن چاره‌ای اندیشید.
او افزود: ترافیک خیابان امام (ره)، یک معضل شهری و نیازمند همکاری راهنمایی و رانندگی است.
محسن ضرابی، عضو هیئت‌مدیره پروژه صاروج‌پارس نیز گفت: هر چند کارت رایگان پارکینگ برای کسبه خیابان امام (ره) و طالقانی صادر شده؛ اما متأسفانه از آن‌ها استفاده نمی‌شود و همین موضوع موجب پارک دوبل و ترافیک می‌شود؛ بنابراین، پیشنهاد و تأکید می‌شود که برای حل این معضل، پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 6
  • امروز: 102
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,012
  • ماه: 7,650
  • سال: 25,214