جلالی معاون استاندار کرمان: دستگاه‌ها با آرایش قرارگاهی سهم خود را در مدیریت کرونا ادا کنند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1271

جلالی معاون استاندار کرمان: دستگاه‌ها با آرایش قرارگاهی سهم خود را در مدیریت کرونا ادا کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: سه مولفه واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌ها و مدیریت هوشمند در مدیریت بیماری کرونا موثر هستند و همه دستگاه‌ها با آرایش قرارگاهی باید سهم خود را ادا کنند.

رحمان جلالی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه دو شهرستان جیرفت و منوجان در استان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، اظهار کرد: شهرستان‌های رابر، زرند، کوهبنان وعنبرآباد در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

او با اشاره به اینکه شش شهرستان بم، فهرج، ریگان، رفسنجان، بردسیر و قلعه گنج در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند، تصریح کرد: باید در شهرستان‌های قرمز نشست‌های منطقه ای تقویت و در شهرستان‌های زرد تدابیر پیشگیرانه و رعایت پروتکل‌ها به جدیت بیشتری دنبال شود.

جلالی تصریح کرد: سه مولفه واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌ها و مدیریت هوشمند در مدیریت بیماری کرونا موثر هستند و باید همه دستگاه‌ها با آرایش قرارگاهی سهم خود را ادا کنند و جلسات کرونا به صورت هفتگی برگزار خواهد شد تا فضای استان ثابت شود.

معاون استاندار کرمان گفت: آموزش و پرورش در کلاس‌های آموزشی فصل تابستان بر رعایت پروتکل‌ها نظارت کند زیرا بخشی از مبتلایان بچه‌ها هستند.

او اظهار کرد: باید در تفرجگاه‌ها نیز رعایت پروتکل‌ها به صورت جد در دستور کار قرار بگیرد و دستگاه‌های اجرایی در تزریق دز یادآور واکسن کارکنان توجه ویژه داشته باشند.

جلالی با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و اصناف برای عبور از پیک جدید کرونا گفت: باید قبل از ماه محرم وضعیت استان درست شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 53
  • امروز: 110
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,689
  • ماه: 7,943
  • سال: 25,797