بازدید وزیر اقتصاد از شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان؛ افتتاح عریض‌ترین شانتینگ ریلی ایران در گل‌گهر

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1295

بازدید وزیر اقتصاد از شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان؛ افتتاح عریض‌ترین شانتینگ ریلی ایران در گل‌گهر

در آخرین ایستگاه سفرهای استانی دولت به استان کرمان، وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان نماینده رییس جمهور از شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان بازدید کرد.

دکتر خاندوزی به همراه مهندس عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، شهباز حسن پور نماینده سیرجان و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، معاونان وزارت اقتصاد،مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و جمع دیگری از مدیران شهرستان سیرجان از معدن روباز و دیگر بخش‌های شرکت گل‌گهر بازدید کرد.

بازدید از سنگ شکن ژیراتوری خطوط تغلیظ از دیگر برنامه‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی در این بازدید بود.

افتتاح عریض ترین شانتینگ ریلی کشور در گل گهر سیرجان

همزمان با سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به شهرستان سیرجان به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور، دکتر خاندوزی با حضور در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان، عریض ترین شانتینگ ریلی کشور را افتتاح کرد.

این پروژه ریلی ۷۲ کیلومتری، دارای ۲۹خط مبادله ای که ۶خط آن ورودی و خروجی و ۲۳ خط آن برای توقف قطارهای حمل بار در نظر گرفته شده است .

به گفته مهندس عتیقی مدیر عامل شرکت گل گهر سیرجان ،۱۰۰درصد این پروژه از داخل تولید شده است و با سرمایه‌گذاری ۷۶۰ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسیده است.

شایان ذکر است،شرکت گل گهر در حال حاضر با ظرفیت تولید بیش از ۱۵ میلیون تن کنسانتره و بیش از ۱۰ میلیون تن گندله بزرگترین تولید کننده کشور می باشد و با اجرای پروژه های توسعه و بهینه سازی خطوط شرکت، در افق چشم انداز، مجموع تولیدات سالانه این شرکت به بیش ۳۰ میلیون تن خواهد رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 12
  • امروز: 110
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,020
  • ماه: 7,658
  • سال: 25,222