۱۷۸ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در کرمان افتتاح می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1306

۱۷۸ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در کرمان افتتاح می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کرمان با بیان اینکه این نهاد در حوزه مسکن مددجویان طی سال گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام داده است گفت:حدود ۱۷۸ واحد مسکن مددجویی به مناسبت هفته دولت در این استان در دست افتتاح است.

 ناصر عسکری‌نژاد در تشریح برنامه‌های این نهاد در هفته دولت افزود: برخی واحدهای مسکونی مددجویان این نهاد در شهرستان ها با حضور مسئولان افتتاح شده و یا در دست افتتاح است.

او اظهارداشت: کمیته امداد امام خمینی(ره)استان کرمان سال گذشته با جذب ۱۰۵ درصدی اعتبارات اشتغال رتبه نخست ایجاد اشتغال را در بین ادارات کمیته امداد سراسر کشور کسب کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره)‌استان کرمان تاکید کرد: امسال نیز به دنبال این هستیم با اعتبار هزار و ۲۵۰ میلیارد تومانی ۲۵ هزار فرصت شغلی را در سطح این استان ایجاد کنیم. 

او با تشریح برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته دولت گفت: امسال ۲ هزار و ۳۶۸ طرح اشتغال‌زایی را با اعتبار ۱۹۹ میلیارد تومان اجرا کردیم که در هفته دولت افتتاح شده و یا خواهند شد. 

عسکری‌نژاد با بیان اینکه امسال ۵۰ درصد از تسهیلات اشتغال این نهاد به افراد غیر‌مددجو و آسیب‌پذیر پرداخت می‌شود گفت: افراد جویای کار و آسیب پذیر که تمکن مالی ندارند می‌توانند برای استفاده از این تسهیلات قرض‌الحسنه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان کرمان مراجعه کنند. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بیان‌کرد: در بحث تامین لوازم ضروری منزل مددجویان و اهدا جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت این نهاد در طول یک سال دولت محرومان سه هزار و ۷۰۰ مورد پرداخت جهیزیه داشتیم و امسال نیز برای اهدای هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه اقدام کردیم که ان‌شاالله طی هفته دولت قسمت عمده آن تامین و بین زوج‌های جوان تحت حمایت توزیع خواهد شد. 

او همچنین از توزیع چهار ۳۰۹ سری لوازم ضروری منزل بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند طی سال‌جاری به‌ویژه هفته دولت خبر داد. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به خدمات ارائه شده در حوزه فرهنگی و مذهبی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های کمیته امداد ارتقا شاخص‌های فرهنگی و مذهبی است که در این راستا از چهار‌هزار و ۶۰۰ دانشجو و حدود ۴۰ هزار دانش آموز در ایام تابستان حمایت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :