شهردار جیرفت: توجه به محله‌های کمتر توسعه یافته در اولویت شهرداری است. کلنگ‌زنی‌، تجهیز و افتتاح سه پروژه در شهرداری جیرفت

منتشر شده در صفحه | شماره

شهردار جیرفت: توجه به محله‌های کمتر توسعه یافته در اولویت شهرداری است. کلنگ‌زنی‌، تجهیز و افتتاح سه پروژه در شهرداری جیرفت

به مناسبت هفته دولت،شهرداری جیرفت از سه طرح در محله‌های مختلف شهر کلنگ‌زنی و بهره‌برداری کرد

کلنگ احداث چمن مصنوعی در سرجاز  به زمین زده‌شد

شهردار جیرفت که اولویت شهرداری جیرفت را توجه به مناطق و محله‌های کمتر توسعه یافته  و اجرای پروژه‌های زیرساختی در این مناطق عنوان کرده بود  در همین راستا اولین کلنگ  را در یکی از این محله ها به نام سرجاز به زمین زد.

محمود معناصری روز گذشته  به همراه امام جمعه و فرماندار جیرفت و جمعی از مسئولان شهری ابتدا در مراسم کلنگ زنی چمن مصنوعی سرجاز حضور یافتند.

در این مراسم حجت الاسلام میثم تارم، امام جمعه جیرفت با بیان اینکه شهردار کار خود را از محله های قدیمی و محروم شهر آغاز کرده است عنوان کرد: با روحیه جهادی شهردار مشکلات شهر جیرفت رفع میشود و شهروندان این شهر از امکانات و آسایش بیشتری بهره‌مند می شوند.

شهردار جیرفت در آیین کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی با بیان اینکه  فعالیت را از مناطق کمتر توسعه یافته شروع کردیم و این کار را دشوار می‌کند تصریح کرد: چمن مصنوعی سرجاز با اعتبار یک میلیارد تومان کلنگ آن به زمین زده شد و سعی می شود که  این پروژه ظرف سه ماه آینده به بهره برداری برسد

محمود معناصری اظهار داشت: در راستای تمرکز شهرداری بر حاشیه و محله‌های قدیمی شهر،طرح آسفالت محله‌ها در شهرک حسین‌آباد ،محله رهجرد،سرجاز و مالک اشتر انجام گرفته است که بعد از پایان یافتن پروژه آسفالت این محله‌ها عملیات آسفالت  در  محله‌های کهوروئیه و کلرود شروع می شود.

تجهیز و راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی

دومین طرحی که با حضور شهردار و  مسئولان شهر جیرفت تجهیز و راه اندازی شد،ایستگاه  شماره 2 آتش نشانی شهر جیرفت بود.

راه اندازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی از ملزومات یک شهر ایمن به منظور کاهش آسیب‌های ناشی از بروز حوادث است.

 شهردار جیرفت به اهمیت و لزوم این ایستگاه در نحوه خدمت رسانی به موقع در زمان حادثه اشاره کرد و گفت:تلاش همه نیروهای امدادی به ویژه آتش نشانان این است که در کمترین زمان و کوتاه‌ترین فاصله ممکن مأموریت‌های خود را انجام داده و خدمت‌رسانی مطلوب داشته باشند.

محمود معناصری افزود: این ایستگاه که با ۱۸ پرسنل در ۳ شیفت کاری به ارائه خدمات ایمنی و شهری می پردازد که امیدواریم با پیگیری هاییکه با وزارت کشور انجام گرفته تا آبان ماه ۲ ماشین آتش‌نشانی دیگر به جیرفت بیاید و با استفاده از آنها  ایستگاه آتش‌نشانی در محله کهوروئیه را راه اندازی کنیم.

افتتاح بوستان الهیه در ورودی شهر جیرفت

شهردار جیرفت و هیئت همراه با حضور در قسمت دیگر شهر جیرفت یکی از فضاهای شهری احداث شده  را افتتاح کردند.

شهردار جیرفت در مراسم افتتاح با اشاره به اینکه عملیات ساخت این بوستان از بهمن سال گذشته آغاز شد  خاطرنشان کرد: بوستان الهیه در کنار یکی از ورودی های شهر جیرفت به طول یک کیلومتر  با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان ساخته شده است و علاوه بر اینکه فرورفتگی  و گودالی  که قبلا در این مکان بود  اصلاح و مرتفع شد، محلی برای گذران اوقات شهروندان است  و احداث این بوستان از لحاظ منظر شهری به ورودی شهر جیرفت جلوه بهتری می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 18
  • امروز: 128
  • دیروز: 249
  • هفته: 1,785
  • ماه: 7,897
  • سال: 25,638