رییس جدید اتاق اصناف جیرفت معرفی شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1334

رییس جدید اتاق اصناف جیرفت معرفی شد

سمیه خدیشی/ در مراسمی با حضور رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت جنوب کرمان، معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری جیرفت، معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان، روسای اتحادیه‌های اصناف شهرستان جیرفت به همراه تعداد زیادی از کسبه ، کارکنان بازرگانی و اتاق اصناف جیرفت از زحمات علی میرکهنوج به عنوان رییس اتاق اصناف جیرفت قدردانی و سعدالله شریفی‌پور به عنوان رئیس جدید اتاق اصناف جیرفت معرفی گردید.

 در آیین تودیع و معارفه رئیس اتاق اصناف جدید مدیر کل سازمان صمت جنوب‌کرمان، اعتماد جامعه اصناف به نیروی جوان را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: امیدوارم که نیروی تازه نفس و هیات رئیسه جدید به دنبال کار نو و جدید بوده و برای مجموعه خود وقت بگذارد.

مسلم مروجی‌فرد به اهمیت شناخت واحدهای صنفی به قوانین مالی و حقوقی مربوط به صنف خود اشاره کرد و گفت: هیات رییسه جدید مشکلات پیش روی زیر مجموعه خود را در کارگروه رفع موانع تولید که با ریاست استاندار به صورت هفتگی تشکیل می‌شود مطرح کنند. 

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری جیرفت گفت: اتاق‌های اصناف در تحکیم مناسبات اتحادیه‌های صنفی و تعامل سازنده با دولت نقش و جایگاه مهمی دارند.

 روحبخش بیگ زاده اظهار داشت: اصناف همیشه همسو با سیاست گذاری‌های دولت گام برداشته‌اند و نقش تاثیر‌گذار آنها در جامعه قابل چشم پوشی نبوده و شایسته تقدیر است.

در ادامه مراسم رئیس سابق اتاق اصناف جیرفت به اقدامات صورت گرفته مدت فعالیت خود اشاره کرد و گفت: در مدت خدمت خود سعی شده به شکایات مردمی که حجم قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهد را در اولویت قرار دهیم.

علی میرکهنوج افزود: در سال گذشته قریب به ۷۰۰ فرم بازرسی توسط حوزه بازرسی تکمیل شده که به جریمه ختم شده‌اند و حدود ۲ هزار جواز کسب جدید صادر شده است.

او در ادامه به بدهی مالی اتاق اصناف در زمان تحویل اشاره نمود و گفت: در یک سال بعد از تحویل گرفتن این واحد به طور میانگین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درآمدزایی انجام گرفت..

میرکهنوج در روز پایانی حضور خود در اتاق اصناف دغدغه  ضرورت اجرای طرح  شرکت نمایشگاه دائمی جنوب کرمان را مطرح کرد و ابراز امیدواری کرد مسئولان ذیربط به این مهم رسیدگی و در برنامه های خود قرار دهند.

 در پایان مراسم با اهدا لوح از زحمات علی میرکهنوج و هیات رییسه سابق اتاق اصناف قدردانی و سعدالله شریفی‌پور به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 1
  • امروز: 212
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,881
  • ماه: 7,795
  • سال: 25,473