فرماندار جیرفت: بخشداران و دهیاران بیمه کشاورزی را ترویج و توسعه دهند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1354

فرماندار جیرفت: بخشداران و دهیاران بیمه کشاورزی را ترویج و توسعه دهند

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: بخشداران و دهیاران بیمه کشاورزی را در بین کشاورزان منطقه ترویج و توسعه دهند تا از خسارات مالی حوادث طبیعی و غیرمترقبه کاسته شود.

احمد بلندنظر در آیین تودیع و معارفه بخشدار اسماعیلی شهرستان جیرفت اظهار داشت: با توجه به اهمیت کشاورزی در این منطقه و حجم بالای اشتغال مردم در این بخش باید برای کاهش آسیب های مالی ناشی از حوادث طبیعی و غیرمترقبه به بخش کشاورزی، تلاش شود کشاورزان به استفاده از بیمه کشاورزی ترغیب شوند.

او با بیان اینکه معدن و کشاورزی ظرفیت های خوب بخش اسماعیلی است، ادامه داد: بخشی از حق بیمه کشاورزی از سوی دولت تامین می شود و کشاورزان باید از این امکان بهره ببرند.

بلندنظر اضافه کرد: دهیاران باید محور وحدت در روستاها باشند و این انتظار را داریم که در زمینه اشتغال روستاییان هم پیگیر و فعال باشند.

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان اینکه داشتن برنامه یکی از موارد مورد تاکید برای مدیران است افزود: ما در دوره مسئولیت باید بپذیریم در جهت رفاه مردم گام برداریم و وقت و انرژی ما در خدمت به مردم باشد و در این فرصت گره ای از مشکلات مردم باز شود.

او با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن امید در دل مردم گفت: دشمنان از همان اوایل انقلاب به دنبال سنگ اندازی و ایجاد ناامیدی در بین مردم بودند تا بتوانند به راحتی بر کشور مسلط شوند.

 

بلندنظر ادامه داد: نگاه استاندار کرمان به جنوب استان در این راستا بوده تا توسعه نامتوازن موجود را بهبود بخشد و به همین ترتیب بودجه شهرستان جیرفت بعد از کرمان در رتبه دوم قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 23
  • امروز: 155
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,580
  • ماه: 7,364
  • سال: 24,756