امام‌جمعه کرمان: حماس وجهه آمریکا را درهم‌شکسته است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1593

امام‌جمعه کرمان: حماس وجهه آمریکا را درهم‌شکسته است
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان گفت: یک گروه مجاهد و مبارز هیمنه رژیم جعلی اسرائیل، آمریکا و غرب را در هم شکست و نگاه جهان را تغییر داد.
حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان با اشاره به‌روز جهانی همبستگی با ملت مظلوم فلسطین افزود: در شرایطی این روز را گرامی می‌داریم که غزه قهرمان توجه جهان را به خود جلب کرده و به مسئله نخست دنیای امروز تبدیل شده است.
او با بیان اینکه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی شعار می‌داد که تا نابودی حماس دست از جنگ برنمی‌دارد، اظهار داشت: امروز حماس باقدرت و افتخار در راه مبارزه و جهاد در یک طرف میز آتش‌بس به رسمیت شناخته شده است و معلوم شد که شعارهای این رژیم جعلی توخالی است و این دستاورد بزرگی برای ملت فلسطین و جهان اسلام است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تصریح کرد: آمریکا و غربی‌ها فرماندهی و پشتوانه ۴۵ روزه این جنگ با ۵۰ هزار نفر شهید و زخمی، بودند و پشت دوربین‌ها دیدید که دست رژیم اسرائیل را باز گذاشتند و حتی اجازه ندادند کسی از نظر حقوقی کوچک‌ترین فشاری بر آنان بیاورد.
او ادامه داد: اما با وجود تمامی این موارد، اتفاقی که افتاد خط جهاد و شهادت و مردانگی پیروز شد.
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی یادآور شد: مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در آینده نزدیک پیروزی ملت مبارز مسلمان و مجاهد فلسطین را جشن خواهند گرفت و به امید روزی که نابودی کامل رژیم جعلی و غاصب را شاهد باشیم.
بسیج مروج استکبارستیزی است
نماینده ولی‌فقیه استان کرمان گفت: در هفته مبارک بسیج قرار گرفتیم و این کلمه بسیار سرنوشت‌ساز و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و بسیجی در سه ضلع بسیار قابل‌توجه و مهم توانسته بزرگ‌ترین حرکت‌های اجتماعی و الهی را در تاریخ ما رقم بزند.
او افزود: نخستین ضلع بسیج ایمان، تقوا، در خط امامین انقلاب بودن و خدمت به مردم در صحنه‌های مختلف است و این نوع حرکت همیشه در طول تاریخ خواهان و طرف‌داران زیادی دارد.
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی ابراز داشت: نسل جوان و جوانی را به‌عنوان ضلع دیگر، در ذات بسیج می‌بینید گرچه افراد مسن نیز در بسیج حضور دارند؛ اما موتور محرکه بسیج انرژی جوانی این قشر است، همین جوانانی که در طول تاریخ تحول‌آفرین بودند و هر فتح و فتوحی در طول تاریخ به دست جوانان رقم خورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 78
  • امروز: 29
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,430
  • ماه: 7,840
  • سال: 25,873