کسری زمین برای ۲ و نیم میلیون واحد در طرح نهضت ملی مسکن

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1377

کسری زمین برای ۲ و نیم میلیون واحد در طرح نهضت ملی مسکن

معاون املاک سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تامبن ۲۴ هزار هکتار زمین در کشور برای طرح ملی مسکن گفت: برای احداث ۲ و نیم میلیون واحد مسکونی دیگر کسری زمین داریم.

غلامعباس نظرخانی  در دیدار با  رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دولت و حاکمیت نظام قولی به مردم داده که ۴ میلیون و احد مسکونی در کشور بسازد و ما به عنوان متولی زمین در تامین زمین و احداث این واحد‌ها نقش آفرین هستیم.

او افزود: به منظور اجرای نهضت ملی مسکن، ۲۴ هزار هکتار در کشور تامین زمین انجام شده که یک و نیم میلیون واحد مسکونی را شامل می‌شود و برای احداث دو نیم و میلیون واحد مسکونی، کسری زمین داریم.

معاون املاک سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل امور حقوقی و قرارداد‌های این سازمان بیان کرد:  بالغ بر ۴۷ هزار هکتار در کشور روی شهرک سازی کار شده که مطالعات لازم در این زمینه برای استان کرمان نیز انجام شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این دیدار بر تسریع در روند اجرایی نهضت ملی مسکن در استان کرمان تاکید کرد و از همگامی و پشتیبانی دستگاه قضایی از اقدامات در دست انجام به منظور اجرای این طرح خبر داد. 

او افزود: در دستگاه قضایی تلاش می‌شود که در زمینه تامین مسکن مورد نیاز برای استان پشتیبانی‌های لازم حقوقی و قضایی از سازمان‌های دست اندرکار صورت گیرد.

حجت الاسلام حمیدی به تامین زمین مورد نیاز برای احداث واحد‌های مسکونی برای افراد واجد شرایط طرح ملی مسکن اشاره و عنوان کرد: اقدامات دادگستری کل استان کرمان برای تامین مسکن کارکنان اداری و قضایی با هدف کمک به اجرای سیاست‌های دولت در حوزه زمین و مسکن انجام می‌شود.

در این جلسه تعدادی از پرونده‌های حقوقی در اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 17
  • امروز: 14
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,924
  • ماه: 7,562
  • سال: 25,126