تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در زرند تا هفته آینده

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1379

تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در زرند تا هفته آینده

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: تا هفته‌های آینده، زمین تمامی متقاضیان نهضت ملی مسکن در زرند تأمین خواهد شد.

رضا حافظی در جلسه شورای مسکن شهرستان زرند، ضمن تشکر از مسئولان شهرستان زرند برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: برنامه ابلاغی ما در این شهرستان ۴ هزار و ۴۵۳ نفر بوده است که تا این لحظه ۸ هزار و ۸۵ نفر ثبت نام انجام داده اند و از این تعداد ۴ هزار و ۳۳۳ نفر واجد شرایط شده اند که تعداد ۳۰۸ نفر وجه خود را واریز کرده اند و برای ۴۱۰ واحد زمین تامین شده است.

او افزود: در شهرستان زرند اگر دستگاه‌های مربوطه به کمک راه و شهرسازی بیایند و وظیفه خود را در قبال این طرح انجام دهند، مشکل خاصی برای تأمین زمان نداریم و می‌توانیم در این شهرستان به وعده دولت جامه عمل بپوشانیم.

حافظی با بیان اینکه بحث نهضت ملی مسکن در تمامی شهرستان‌های استان در حال پیگیری است، اظهارداشت: تامین زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن در شهرستان زرند به ویژه شهر زرند در هفته‌های آینده انجام و زمین تمامی متقاضیان تامین خواهد شد.

او با تشکر از همکاری فرماندار این شهرستان از مدیران دستگاه‌ها خواست تا به منظور رفع نواقص زیرساخت‌های مورد نیاز با همت مضاعف پای کار بیایند تا در زمان بهره برداری از واحد‌های نهضت ملی، مشکلات زیرساختی وجود نداشته باشند.

سیدرضا حسینی نژاد فرماندار نیز در حاشیه این نشست،گفت: در این نشست، مسائل و مشکلات پیش روی نهضت ملی مسکن با حضور مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن مطرح و تصمیمات خوبی گرفته شد.

او درخصوص موارد غیر قابل حل در شهرستان نیز افزود: ان شاءالله این موارد با طرح موضوع در شورای مسکن استان مرتفع خواهند شد.

حسینی‌نژاد با اشاره به نیاز تامین زمین برای طرح ملی مسکن تصریح‌کرد: با الحاق چندین قطعه زمین به شهر زرند مسئله تامین زمین نیز حل خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات ترافیکی محور زرند-مسجد ابوالفضل نیز افزود: بنا به پیشنهاد مدیر کل راه و شهرسازی با تغییر کد این پروژه و قرار گیری در ردیف طرح‌های ملی، عملیات اجرایی باند دوم این مسیر به زودی آغاز خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :