نماینده ولی فقیه در استان کرمان: شهید سلیمانی از امتحان دفاع از جمهوری اسلامی سربلند بیرون آمد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1390

نماینده ولی فقیه در استان کرمان: شهید سلیمانی از امتحان دفاع از جمهوری اسلامی سربلند بیرون آمد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اتفاقات ما را در آزمون های سختی قرار می دهند که باید در دفاع از جمهوری اسلامی تصمیم های سخت بگیریم و ممکن است برای برخی دشوار باشد اما شهید حاج قاسم سلیمانی به خوبی از این امتحانات بیرون آمد و ۴۰ سال جهاد در این راه را با کمال افتخار پذیرفت و سرانجام به درجه رفیع شهادت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی با موضوع برگزاری سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در دوران زندگی ما حتما فتنه ها، امتحانات و ابتلائاتی وجود دارند که همه افراد متناسب با فکر و موقعیت های خودشان امتحان می شوند.

او افزود: یکی از امتحانات صدر اسلام، مسئله حضرت زهرا سلام الله علیهاست که جامعه در آن زمان امتحان شد.

علیدادی سلیمانی ادامه داد: حضرت زهرا (س) در تبیین و توضیح موضوع امامت و ولایت تلاش کرد و خیلی‌ها را از خواص و عوام مخاطب خود قرار داد و نهایتا در این راه به شهادت رسید.

امام جمعه کرمان بیان کرد: زمانه ما نیز زمانه ابتلاء است و گاهی اوقات در فتنه ها و نقشه های رنگارنگی که به وسیله بدخواهان کشیده می شود، ممکن است برخی را تحت تاثیر خود قرار بدهد و هر چه افراد بصیرت بالاتر و هوای نفس کمتر داشته باشند، بیشتر در مسیر فتنه هستند.

او افزود: در مکتب شهید سلیمانی که برای بهتر برنامه ریزی کردن برگزاری سومین سالگرد شهادتش دور هم جمع شده ایم، حرکت در خط مستقیم و مسیری که امام جامعه مشخص می کند، بسیار پررنگ است و شهید سلیمانی در جای جای وصیتنامه اش این مسئله را با عناوین مختلف و عبارات متعدد گوشزد کرده است.

علیدادی سلیمانی گفت: وقتی محتوای سخنان شهید سلیمانی را کنار هم بگذاریم یکی است، اینکه جمهوری اسلامی جایگاه ممتازی در دنیا دارد و حرم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امروز اتفاقاتی ما را در آزمون‌های سختی قرار می دهد که باید در دفاع از جمهوری اسلامی تصمیم های سخت بگیریم و ممکن است برای برخی سخت باشد اما شهید حاج قاسم سلیمانی به خوبی از این امتحانات بیرون آمد و ۴۰ سال جهاد در این راه را با کمال افتخار پذیرفت و سرانجام به درجه رفیع شهادت رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 67
  • امروز: 6
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,241
  • ماه: 7,394
  • سال: 24,878