نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد. کمبود دارو بیماران زیادی را به زحمت انداخته است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1414

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد. کمبود دارو بیماران زیادی را به زحمت انداخته است

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم با انتقاد از وزیر بهداشت و درمان، کمبود دارو را از عمده مشکلات بیماران دانست و گفت: نمایندگان مجلس به 9 وزارتخانه از جمله وزارت بهداشت و درمان انتقاد دارند و امیدواریم با توجه به دستور رئیس جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تامین بودجه دارو، هر چه سریعتر این مشکل حل شود چرا که بیماران زیادی از کمبود دارو در زحمت اند.

شهباز حسن پور بیگلری، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم درباره مشکلات حوزه بهداشت و درمان گفت:با توجه به مشکلات مختلفی که در کشور وجود دارد، انتقادات جدی به ۹ وزارت خانه از جمله وزارت بهداشت و درمان در بحث مشکلات و دغدغه های مردم وجود دارد. اما از آنجایی که فصل بودجه است باید وزرا را کمک کنیم تا از وضعیت بودجه ای خود دفاع کنند و درباره مشکلات موجود و انتقادات مطرح شده در جلسات آتی به نمایندگان توضیحاتی بدهند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس، با طرح انتقاداتی از وزارت بهداشت و عملکرد شخص عین اللهی اظهار کرد: انتقادات جدی در بحث کمبود دارو وجود دارد و مردم در این باره با مشکلات جدی مواجه هستند. البته وزیر قول داده که مشکل دارو را حل کند، اما در حال حاضر بیماران زیادی از این موضوع رنج می برند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: البته رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه دستور داده است، بودجه وزارت بهداشت و درمان را تامین کند تا مشکل کمبود دارو حل شود و امیدواریم این اتفاق رقم بخورد تا امید تا حدی به جامعه برگردد.

نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس یازدهم با اشاره به مشکل حوزه انتخابیه خود در این باره تصریح کرد: از عمده مشکلات حوزه انتخابیه من کمبود دارو است. اما سایر همکارانم در مجلس قطعا با دیگر موانع و مشکلات در حوزه بهداشت و درمان مواجه هستند و انتقاداتی در این باره دارند که در صحن علنی  مطرح کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 50
  • امروز: 333
  • دیروز: 218
  • هفته: 1,614
  • ماه: 8,104
  • سال: 26,726