مدیر کل آموزش‌وپرورش استان کرمان مطرح کرد: رشد آموزشی جنوب کرمان با اقدامات شرکت گهرزمین

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1544

مدیر کل آموزش‌وپرورش استان کرمان مطرح کرد: رشد آموزشی جنوب کرمان با اقدامات شرکت گهرزمین
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان گفت: اقدام شرکت گهر زمین در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان سبب تحول در حوزه آموزش دانش‌آموزان این مناطق شد.
رضا رضایی افزود: جالب است که بدانید رودبار جنوب باتوجه‌به تعداد دانش‌آموز محصل خود، رتبه ۱۵ کشور را داراست البته باید تشکر کرد از شرکت گهر زمین که در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان، کارهای آموزشی خوبی با هزینه‌ای بالغ از ۳۰ میلیارد تومان انجام داده است، اقداماتی که سبب تحول در آموزش دانش‌آموزان آن مناطق شد.
او با اشاره به رشد دانش‌آموزان کرمانی در بحث نمرات امتحان نهایی اظهار کرد: دراین‌رابطه از رتبه ۲۵ به ۱۱ کشور صعود پیدا کردیم.
او عملکرد آموزش‌وپرورش استان کرمان در سال گذشته را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: در سال تحصیلی گذشته آموزش‌وپرورش استان کرمان جهت سنجش وضعیت دانش‌آموزان تجزیه‌وتحلیل کنکور را انجام داد از طرفی ریز درصد همه دانش‌آموزان را رصد و بر روی نمودار آورد البته این اقدام برای جشنواره خوارزمی نیز انجام شد.
وی با بیان این‌که در سال تحصیلی گذشته کرمان بدون رقیب رتبه اول کشور را در جشنواره خوارزمی داشت: امسال نیز خوشبختانه بیش‌ترین طرح‌ها از استان کرمان پذیرفته شده است، البته به مردم کرمان قول می‌دهم که در جشنواره جوان خوارزمی امسال نیز اول کشور خواهیم شد.
رضایی به المپیاد سال گذشته اشاره کرد و گفت: در المپیاد نیز سال گذشته با تلاش انجام شده ۱۳ دانش‌آموز به مرحله کشوری راه یافتند، یکی از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در المپیاد در رشته شیمی تنها به‌خاطر صدم امتیاز نتوانست عضو تیم ملی المپیاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :