کمیته سلامت اداری شرکت برق منطقه‌ای برگزار شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1601

کمیته سلامت اداری شرکت برق منطقه‌ای برگزار شد
جلسه “کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم” شرکت برق منطقه‌ای کرمان با حضور مهندس مجید برنگی مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توانیر برگزار شد.
این جلسه به‌منظور بررسی تکالیف ابلاغی در حوزه سلامت اداری دررابطه‌با گلوگاه‌های فساد عمومی و اختصاصی صنعت برق برگزار شد.
مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توانیر ضمن قدردانی از اقدامات شرکت در زمینه سلامت اداری اظهار داشت: شرکت برق منطقه‌ای کرمان جز بهترین شرکت‌ها برق منطقه‌ای در زمینه اجرای سلامت برنامه‌های سلامت اداری است.
مهندس برنگی افزود: رعایت قانون در همه امور یک الزام است و بالاترین صرفه و صلاح برای همگان رعایت قانون است و باور داریم اگر به رعایت قانون اهمیت دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
وی افزود: ما باید در حیطه وظایف خودمان به‌صورت سالم فعالیت کنیم تا کسانی که به آن‌ها خدمت می‌کنیم به حق‌وحقوق خودشان برسند و مردمی که به ما مراجعه می‌کنند جواب مثبت و منفی که به آن‌ها داده می‌شود منطبق با قانون باشد.
مهندس برنگی کمیته سلامت اداری را جز مهم‌ترین کمیته های شرکت دانست و گفت: ماهیت نظارت و بازرسی ماهیت کمک و پشتیبانی است و باید به مشکلات تا زمانی که کوچک هستند رسیدگی کنیم تا به بحران تبدیل نشود.
وی بیان کرد: با وجود رشد فضای مجازی همه ما در یک اتاق شیشه‌ای قرار داریم و عملکرد مثبت یا منفی ما از دید مردم پنهان نمی‌ماند و بنابراین باید حرفه‌ای بودن، شفافیت و سرعت عمل در مواجه با خطا وجود داشته باشد.
در این جلسه خانم مهندس نوحی دبیر کمیته سلامت اداری شرکت گزارشی از عملکرد ۸ ماه این کمیته در سال جاری در زمینه سلامت اداری بیان کرد: صدور احکام اعضای کمیته، برگزاری ۴ جلسه با حضور اعضا، مشخص نمودن گلوگاه‌های فساد اعم از تخصصی و عمومی، بررسی عوامل افزایش انگیزه پرسنل، برگزاری دوره‌های آموزشی، پیگیری استقرار و اجرای نرم‌افزار مناقصات، استقرار نرم‌افزار تعمیر و نگهداری بخش خطوط؛ ایجاد بانک جامع دستورالعمل‌ها و … از جمله اقدامات این کمیته بوده است.
در ادامه مهندس آشتیانی کارشناس دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توانیر نیز به‌منظور انجام اقدامات اصلاحی و تکمیلی پیشنهاداتی را ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 4
  • امروز: 56
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,966
  • ماه: 7,604
  • سال: 25,168