مدیرعامل شرکت همگامان مس: ضرورت تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری در صندوق بازنشستگی مس

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1437

 مدیرعامل شرکت همگامان مس: ضرورت تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری در صندوق بازنشستگی مس

در صورت تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری در زیرمجموعه صندوق بازنشستگی مس، شرکت‌های گروه می‌توانند منابع لازم برای طرح‌های توسعه‌ای خود را از این صندوق دریافت کنند و سود صندوق و شرکت‌ها افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت همگامان مس گفت:در این شیوه هم شرکت‌ها و هم صندوق بازنشستگی مس منتفع می‌شوند. صندوق سرمایه‌گذاری همچنین می‌تواند کمک بزرگی به انجام طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌ها کند. ضمن آن که عواید این کمک‌ها به خود صندوق بازمی‌گردد.

روح‌الله شاکری توضیح‌داد:اگر صندوق بازنشستگی مس بتواند یک صندوق سرمایه‌گذاری زیرمجموعه فعالیت‌های خود تشکیل دهد، شرکت‌های گروه می‌توانند منابع لازم برای طرح‌های توسعه‌ای خود را از این صندوق دریافت کنند که این اقدام موجب می‌شود سود صندوق و شرکت‌ها افزایش یابد.

شاکری با اعلام این خبر که سال ۱۴۰۱ شرکت همگامان مس سه قرارداد جدید با شرکت مس در حوزه تامین ماشین‌آلات و عملیات صحرایی منعقد کرد افزود: در این سال تعداد نیروی انسانی جهت انجام قراردادها از یک هزار پرسنل به یک هزار و ۳۱۶ تن افزایش یافت.

به گفته شاکری، بهره‌برداری از بزرگ‌ترین خانه خشتی ایران در شهر رفسنجان نیز از دیگر اقدامات این شرکت در راستای انجام مسئولیت اجتماعی در سال ۱۴۰۱ بود. همچنین خرید ماشین‌آلات از قبیل لیفتراک و اقدام به خرید جرثقیل تا پایان سال برای انجام تعهدات نیز از دیگر اقدامات شرکت همگامان مس است.

مدیرعامل شرکت همگامان مس در تشریح برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۲ گفت: این شرکت در سال ۱۴۰۲ راه‌اندازی کارخانه جانبی ترشیجات و سبزی و سالاد را در دستور کار دارد. ساخت انبار مرکزی همگامان مس و توسعه حوزه‌های کاری در بخش‌هایی همچون توسعه نیروی انسانی در کارخانه مس درآلو و توسعه هتلداری در سرچشمه نیز از دیگر برنامه‌های این شرکت در سال آینده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :