رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مطرح کرد: کلنگ‌زنی ساختمان مرکز ناباروری جیرفت با اعتبار اولیه ۴ میلیارد تومان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1440

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مطرح کرد: کلنگ‌زنی ساختمان مرکز ناباروری جیرفت با اعتبار اولیه ۴ میلیارد تومان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: مرکز جنب بیمارستان کاشانی جیرفت در ۲ طبقه با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و اعتبار اولیه ۴ میلیارد تومان احداث می‌شود.

دکتر علی اصغر خیرخواه در آیین کلنگ زنی پروژه مرکز ناباروری بیمارستان کاشانی جیرفت اظهار داشت: مرکز ناباروری جنوب کرمان در کلینیک ولایت جیرفت راه اندازی شده است و امروز هم ساختمان این مرکز جنب بیمارستان کاشانی جیرفت در ۲ طبقه با زیربنای ۴۰۰متر‌مربع و اعتبار اولیه ۴ میلیارد تومان احداث می‌شود.

او با اشاره به اهمیت مقوله جوانی جمعیت و اقدامات انجام شده دراین راستا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: با ساخت این مرکز خدمات سطح اول نیز به زوجهای نابارور منطقه ارائه می‌شود.

خیرخواه ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به کادر سلامت و تاکید بر آمادگی همکاران بهداشت و درمان در راستای ارائه خدمات مقبول در ایام نوروز تصریح کرد: حوزه سلامت بسیار گسترده و با حجم خدمات بسیار است و علی رغم همه کاستی ها مجموعه دانشگاه تلاش دارند، خدمات را به بهترین شکل به مردم ارائه دهند که این تلاش شبانه روزی و زحمات همکاران قابل تقدیر است.

نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار داشت: دولت و مجلس نگران جوانی جمعیت است به همین دلیل لایحه‌ای در مجلس مصوب شد که امتیازات زیادی به خانواده‌ها می‌دهد که منتظر تایید شورای نگهبان است و اگر مصوب شود، بیشترین حسن آن برای مردم جنوب است.

ذبیح الله اعظمی گفت: راه اندازی این بخش در جیرفت کمک بسیار بزرگی به زوجهای نابارور منطقه است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 4
  • امروز: 119
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,544
  • ماه: 7,328
  • سال: 24,720