جشنواره ابوذر در کرمان به کار خود پایان داد. «کاغذ وطن» رتبه اول گزارش خبری را به دست آورد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1660

جشنواره ابوذر در کرمان به کار خود پایان داد. «کاغذ وطن» رتبه اول گزارش خبری را به دست آورد
اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان با حضور سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب برگزار شد.
سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: یکی دیگر از صفحات تاریخ‌ساز نظام جمهوری اسلامی را در ۱۱ اسفندماه پشت سر گذاشتیم و به دشمنان نشان دادیم که هر چقدر توان بگذارند و از ظرفیت‌های نامشروع خود استفاده کنند اما مردم ایران نشان دادند که مانند همیشه بابصیرت، پای‌کار، میدان شناس و کارزار شناس عمل می‌کنند و در همه میدان‌ها تمام ترفندهای دشمن را خنثی کرده و می‌کنند و امسال نیز دست رد دیگری به سینه دشمنان زدند.
او ضمن تشکر از مردم که حماسه بزرگ دیگری آفریدند، گفت: خون شهدای عزیز در ۱۳ دی‌ماه امسال کمک بزرگی به‌نظام مقدس اسلامی کرد و این جوشش خون شهداست که همواره در طول بیش از ۴۵ سال نظام مقدس اسلامی باعث آبیاری درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و باعث شد این درخت تنومند همچنان پابرجا باشد و در گام دوم انقلاب و ظهور امام‌زمان (عج) این پابرجایی و تنومندی ادامه خواهد داشت.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ دی‌ماه کرمان اظهار کرد: خانواده‌های شهدا با موضع‌گیری که کردند، همگرایی در دشمن‌شناسی به وجود آوردند و نتیجه آن را در ۱۱ اسفندماه دیدیم.
او ادامه داد: باوجود همه مشکلاتی که در همه دنیا وجود دارد؛ اما دشمن با ضریب دادن به این مشکلات در فضای مجازی و با پمپاژ ناامیدی از سال قبل به دنبال این بود که ۱۱ اسفندماه یک برگ برنده برای خود محسوب کند و مردم معادلات دشمن را به هم ریختند.
سردار نظری در ادامه از میدان شناسی رسانه‌ها مخصوصاً در این دوره که حساس‌ترین دوره انتخاباتی ما در طول ۴۵ سال بود، تشکر کرد.
اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان در حالی برگزار شد که بیش از ۱۴۰۰ اثر در بخش‌های متعدد به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 4
  • امروز: 38
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,707
  • ماه: 7,621
  • سال: 25,299