اعظمی در تذکر شفاهی: دولت لایحه تشکیل استان کرمان جنوبی را به مجلس ارائه کند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1443

اعظمی در تذکر شفاهی: دولت لایحه تشکیل استان کرمان جنوبی را به مجلس ارائه کند

نماینده مردم جیرفت در مجلس خطاب به رئیس‌جمهورگفت: پیرو مصوبه هیئت دولت و اعلام موافقت شفاهی شما درباره تشکیل استان کرمان جنوبی، خواهشمندم دستور فرمایید لایحه تشکیل استان مذکور به مجلس ارائه شود تا در دستور کار مجلس قرار گیرد.

 ذبیح‌الله اعظمی‌ساردوئی در نشست علنی، بیست‌وسوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از دولت آیت‌الله رئیسی به دلیل ارتباط حسنه به دولت‌های همسایه به‌ویژه کشور عربستان سعودی که رژیم جعلی صهیونیستی را ناامید کرد، تقدیر و تشکر کرد.

او خطاب به رئیس‌جمهور افزود: پیرو مصوبه هیئت دولت و اعلام موافقت شفاهی شما درباره تشکیل استان کرمان جنوبی، خواهشمندم دستور فرمایید لایحه تشکیل استان مذکور به مجلس ارائه شود تا در دستور کار مجلس قرار گیرد، با این اقدام کام مردم کرمان شیرین می‌شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد از رئیس سازمان صداوسیما به دلیل راه‌اندازی رادیو جیرفت تقدیر و تشکر کرد و خطاب به وزیر علوم گفت: به نظر می‌رسد که دانشگاه‌های مناطق محروم را فراموش کرده‌اید، دانشگاه جیرفت با مشکلات فراوانی روبه‌رو است که در جریان آن هستید.

او خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: قرار بود به طور مداوم هوای کشاورزان را داشته باشید، قیمت پیاز به شدت کاهش یافته و لازم است هرچه سریعتر دستور دهید تعرفه صادرات پیاز لغو شود.

اعظمی خطاب به وزیر صمت خواستار بهره‌برداری از معدن عنبرآباد و راه‌اندازی اداره گمرک جیرفت از سوی رئیس گمرک ایران شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 90
  • امروز: 69
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,470
  • ماه: 7,880
  • سال: 25,913