مدیرکل راهداری استان کرمان اعلام کرد. ۳۷ مجتمع خدمات رفاهی در سطح استان کرمان در حال ساخت است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1629

مدیرکل راهداری استان کرمان اعلام کرد. ۳۷ مجتمع خدمات رفاهی در سطح استان کرمان در حال ساخت است
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در حال حاضر ۴۶ مجتمع خدمات رفاهی در استان کرمان مشغول کار هستند و ۳۷ مجتمع در حال ساخت است.
احسان عراقی‌زاده در نشست مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان کرمان با اشاره به توافق سرمایه‌گذاران مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی شمال استان کرمان بر سر تشکیل انجمن صنفی واحد اظهار کرد: این نشست باهدف ایجاد تشکلی واحد برای پیگیری برنامه‌ها و سیاست‌های سازمانی مرتبط با مجتمع‌های خدماتی رفاهی جاده‌ای برگزار شده و بعد از این بخشی از مراحل انجام کار به انجمن منتخب واگذار می‌شود تا مشکلات پیش رو سریع‌تر مرتفع شود.
او تصریح کرد: با تشکیل یک انجمن پویا و فعال در بخش مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان که به‌عنوان بازوی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و همگام با سیاست‌های سازمانی فعالیت خواهد کرد، پس از تعیین اعضای هیئت‌مدیره، شرح وظایف در راستای بهبود خدمت‌رسانی و ارتقای سطح خدمات تعیین و ابلاغ می‌شود.
مدیرکل راهداری استان کرمان در خصوص نقش مهم مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در کاهش تصادفات جاده‌ای اظهارکرد: کاهش میزان تصادفات و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات موردنیاز، فراهم‌سازی امکانات مناسب برای اقامه نماز و همچنین ایجاد اشتغال‌زایی از فواید دیگر این مجتمع‌ها است.
عراقی‌زاده گفت: در حال حاضر ۴۶ مجتمع خدمات رفاهی در استان کرمان مشغول کار هستند و ۳۷ مجتمع در حال ساخت است. همچنین ۶۷ مجتمع در حال استعلام است که در این راستا در صورت تکمیل این مجتمع‌ها در راه‌های اصلی به‌ازای هر ۴۰ کیلومتر یک مجتمع خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 13
  • امروز: 10
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,920
  • ماه: 7,558
  • سال: 25,122