دکه‌های شهر کرمان به مزایده گذاشته می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1447

دکه‌های شهر کرمان به مزایده گذاشته می‌شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان، از برگزاری مزایده برای واگذاری دکه‌های سطح شهر کرمان طی اردیبهشت‌ماه خبر داد.

امیر هاشمی با بیان اینکه حدود ۹۰ دکه در معابر شهر کرمان وجود دارد، افزود: از ابتدای شروع فعالیت شورای اسلامی شهر کرمان در این دوره، بر ساماندهی دکه‌های شهر و چگونگی فعالیت آن‌ها تاکید شد.

او افزود: این دکه‌ها که در طول سالیان گذشته مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند، با توجه به تقاضای اولیه، دارای نواقصی در شکل فعالیت، تغییر شکل ظاهری و تطابق نداشتن با قرارداد بودند؛ بنابراین، ساماندهی و نظارت بر نحوه انجام تعهدات آنها، ضروری و لازم بود.

هاشمی تصریح کرد: در شش‌ماه دوم پارسال، هر هفته با حضور در کمیسیون خدمات‌شهری شورای اسلامی شهر و تصمیم‌گیری و بررسی همه‌جانبه مسایل این دکه‌ها، آیین‌نامه‌ای از سوی حوزه خدمات شهری شهرداری کرمان و کمیسیون خدمات شهری شورا، تدوین شد که بر اساس آن، نحوه اجاره، موارد واگذاری و همچنین قیمت کارشناسی شش‌ماهه دوم تعیین شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان، با بیان اینکه برای همه دکه‌های فعلی، از سوی این سازمان پرونده تشکیل شده است، اظهار داشت: در حال حاضر، در حال آماده سازی و انجام کار‌های واگذاری این دکه‌ها از طریق مزایده هستیم و ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال، همه دکه‌ها در مزایده قرار خواهد گرفت.

هاشمی بیان کرد: از همه متقاضیان دریافت دکه‌های شهر کرمان می‌خواهیم با بررسی‌هایی درباره دکه، قوانین موجود در این‌باره، نوع فعالیت و نیز شرایط شخصی، در مزایده شرکت کنند.

او گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، به امور قرارداد‌های شهرداری کرمان مراجعه کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 20
  • امروز: 156
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,391
  • ماه: 7,544
  • سال: 25,028