کاهش۵۴ درصدی تلفات جاده‌ای در کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1447

کاهش۵۴ درصدی تلفات جاده‌ای در کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: تلفات جاده‌ای استان کرمان در نوروز ۱۴۰۲ حدود ۵۴ درصد کاهش یافت.

احسان عراقی زاده با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی رشد تردد‌های جاده‌ای در نوروز امسال، از کاهش ۵۴ درصدی تلفات انسانی حاصل از سوانح از تاریخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ الی ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

او افزود: تعداد سوانح و تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود ۴۳ درصد کاهش داشته که این موفقیت حاصل توجه بیشتر مردم به قوانین و مقررات رانندگی و ایمن راندن رانندگان در جاده‌های استان بوده است.

عراقی‌زاده او با اشاره به اینکه پلیس و راهداری تمام تلاش خود را گذاشته است تا مردم در شرایط بسیار خوبی سفر‌های نوروزی را انجام بدهند، تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با همکاری،فراجا، هلال احمر و اورژانس استان، در ایام نوروز در جاده‌های این استان مستقر بودند و امر امدادرسانی به مسافران را انجام دادند و تمامی این اقدامات سبب شد تا نوروز امسال با کمترین مشکلی سپری شود.

او با بیان اینکه کاهش تصادفات جاده‌ای همیشه در اولویت پلیس و راهداری است، اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با همکاری پلیس و سایر دستگاه‌های ذیربط تمام تلاش خود را انجام داده تا مسافران نوروزی در سفر به استان کرمان با خاطره بسیار خوبی استان را ترک کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان دیار مقاومت و زادگاه حاج قاسم سلیمانی است، بیان کرد: همه تلاش خود را به کار بردیم تا زائران شهید سپهبد قاسم سلیمانی سفرشان به استان بی‌خطر باشد و کاهش تلفات در حوادث جاده‌ای نشان از تلاش، برنامه ریزی و اجرای خوب امور است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 3
  • امروز: 237
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,472
  • ماه: 7,625
  • سال: 25,109