امام جمعه ‌کرمان: سلامت جامعه در گرو حراست از نظام خانواده است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1447

امام جمعه ‌کرمان: سلامت جامعه در گرو حراست از نظام خانواده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ستون فقرات صلابت و سلامت جامعه و ملت انقلابی ما حفظ و حراست از نظام خانواده است و این به دست نمی آید جز اینکه از آن با قدرت، قاطعیت و تدبیر و تکلیف محوری حفاظت و حراست کنیم.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلی امام علی (ع) افزود: ملتی پیشرفت می‌کند که مستقل،سلحشور و دارای صلاحیت و صلابت لازم باشد،قطعا در صحنه‌های مختلف می‌درخشد، و این درخشش به صلابت و سلامت جامعه برمی‌گردد.

او تصریح‌کرد: خانواده پیشرفته در نگاه دینی خانواده‌ای است که باید به الزامات دینی حتما توجه کند و یکی از این الزامات دینی حفظ و حراست از حجاب‌و‌عفاف است.

امام‌جمعه کرمان بیان کرد: حجاب و عفاف دژ محکم دفاع از خانواده است و دشمن همین را نشان گرفته است.

او ادامه‌داد: حرکت.هایی که در ماه‌های اخیر شاهد هستیم، اقدامی در راستای تضعیف و فروپاشی خانواده است، لذا بر متولیان امر واجب است که قانون حجاب و عفاف را در جامعه عملیاتی کنند.

او تصریح‌کرد: مردم حزب‌الهی و انقلابی باید در کنار مسئولان امر که قانون را با وسواس و انگیزه اجرا می‌کنند، با تدبیر و تکلیف محوری مواظب حمله‌های احتمالی بر کیان خانواده باشند و آنچه وظیفه اقتضا می کند، حرکت در نقشه مناسبی است که بتوانند این حملات را خنثی کند.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی تاکید‌کرد: لذا باید از حرکت‌های بی‌قاعده پرهیز شود و در کنار مسئولان مکتبی قانون را اجرا کنیم.

او با اشاره به سخنان حکیمانه و راهبردی رهبر عظیم‌شان انقلاب اسلامی در جمع کارگزان نظام گفت: یک بخش از این فرمایشات، الزامات و راهبردهای عملیاتی شدن شعار مهم و حساس سال یعنی رشد تولید و مهار تورم بود که معظم له آن را به خوبی بیان فرمودند.

امام‌جمعه کرمان افزود: بخش دیگر سخنان رهبر معظم‌انقلاب اسلامی توصیه‌های مهم در بخش اقتصاد بود که با دقت هر چه تمام‌تر ضعف‌ها، قوت‌ها و ظرفیت‌ها را در توصیه‌ها بیان‌کردند تا ظرفیت‌های بالقوه‌ای که باید به فعل تبدیل شود تا موانع بزرگ در اقتصاد سالم به طور جدی برطرف شود که توصیه‌های مهمی ایراد کردند.

او اظهار‌داشت: همچنین در تبیین نشانه‌های ضعف جبهه ضدایرانی در نقشه جهان مصادیق متعددی از آن را رهبری معظم انقلاب با هوشمندی هرچه تمام‌تر بیان فرمودند.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی با اشاره با تبیین انتخابات امسال و راهبردهای آن توسط رهبر معظم‌انقلاب بیان‌کرد: مشارکت، امنیت،سلامت و رقابت چهار اصل مهم در انتخابات پیش.رو است که معظم له آن را ترسیم کردند و امیدواریم همه توصیه‌ها و فرامین رهبری توسط دولت انقلابی و در استان‌ها با تشکیل کارگروه‌ها بخش‌های مختلف عملیاتی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 21
  • امروز: 24
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,693
  • ماه: 7,607
  • سال: 25,285