امام جمعه کرمان: بازدارندگی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را باید جدی بگیریم

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1469

امام جمعه کرمان: بازدارندگی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را باید جدی بگیریم

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان تاکید کرد: اگر می خواهیم کشور آسیب نبیند راهی جز این نداریم که بازدارندگی را در بخش اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جدی بگیریم. حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به اینکه ایران قوی و مستقل را در دنیای امروز نیاز داریم گفت: در بخش اقتصادی مسئولان امر نسبت به قشر آسیب پذیر توجه بیشتر و برنامه های قوی‌تر داشته باشند.

او تاکیدکرد: برای اینکه ایران قوی را در صحنه ها حفظ کنیم و به قدرت آن بیافزاییم باید مراقب داخل کشور باشیم و دشمنان خارجی و حرکات ناجوانمردانه آن‌ها را با هوشیاری مراقبت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان همچنین با اشاره به اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب هر روز در حال افزایش است، افزود: استعمارگران و در راس آنها آمریکا همه تلاش خود را کردند تا با تحریم های ظالمانه برجام هایی را یکی پس از دیگری بر ما تحمیل کنند و یکی از دلایلی که از برجام خارج شدند این بود که دیدند ایران خواسته آنها را تامین نمی کند زیرا آنها به دنبال برجام امنیتی و منطقه ای بودند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اضافه‌کرد: در این راه ملت رشید، عزیز، فهیم و انقلابی ایران نشان دادند در خط ولایت فقیه هستند و همه توطئه ها را خنثی و دشمن را مایوس می کنند

او با اشاره به شهادت امام صادق (ع) افزود: امام صادق و امام باقر علیهم‌السلام موفق شدند نهضت بزرگ فقهی جهان اسلام را مدیریت کنند لذا شهادت امام صادق( ع) را خدمت شما تسلیت می گویم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه حضور پر رنگ هلال احمر را در بین شما به فال نیک می گیریم اضافه کرد: این عزیزان در همه سختی ها در کنار همه مردم و جامعه انسانی هستند و در کشورهای دیگر هم در خط مقدم حضور دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :