احداث هفت هزار خانه ورزش روستایی در کشور

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1028

احداث هفت هزار خانه ورزش روستایی در کشور 

معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی در حوزه ورزش و جوانان انجام شده است گفت:عملیات ساخت هفت هزار خانه ورزش روستایی در این دولت به اتمام رسید.

جمشید تقی‌زاده بعد از بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان انار افزود: کرمان دستاوردهای بسیار مهمی در حوزه ورزش در سطح ملی دارد و در این دولت حدود ۲ هزار و ۵۰۰ زمین چمن فوتبال در کشور افتتاح شده است. 

اعزام ۶۶ ورزشکار به مسابقات المپیک در توکیو

او با بیان اینکه مسابقات المپیک یک رویداد بسیار مهم دنیا است که در توکیو برگزار می‌شود گفت: ۶۶ ورزشکار از ایران به این مسابقات اعزام شده اند که امیدواریم پرچم جمهوری اسلامی ایران در مرکز المپیک توکیو با گرفتن مدال‌های خوشرنگ به اهتزاز درآید.

تقی‌زاده با اشاره به بازدید از پارک بانوان در شهرستان انار گفت:این پارک در نوع خودشکم‌نظیر بوده و سعی شده در همه بخش‌ها ۵۰ درصد مدیریتی بانوان را در حوزه ورزش و جوانان حفظ کنیم. او بیان داشت:هر آنچه را که وزیر ورزش و جوانان در این حوزه در استان کرمان دستور داده را پیگیری خواهم کرد.  

اتمام پروژه‌های ورزشی بالای ۷۵ درصد در اولویت است 

تقی‌زاده گفت:سعی می‌شود؛اعتبارات مورد نیاز پروژه‌هایی که بالای ۷۵ درصد پیشرفت دارد را تامین کنیم و این مهم در اولویت قرار گیرد.او با اشاره به اینکه خانه‌جوان در شهرستان انار وجود ندارد گفت:پیشنهاد می‌شود یک باغ برای خانه جوان این شهرستان پیش‌بینی و تمام بخش‌های جوان را در این باغ دیده شود زیرا این مهم یک کار منحصر به فرد در کشور خواهد شد. 

تقی‌زاده با اشاره اینکه مجموعه ورزشی شهید سلیمانی شهرستان انار گفت:مشکل آب زمین چمن این مجموعه باید مرتفع و در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

معاون امور حقوقی،مجلس و‌هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه سالن ورزشی بانوان شهرستان انار ۲۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت:در پروژه‌های استانی ما نمی‌توانیم به صورت ملی به آنها کمک کنیم اما باید اعتبار ویژه‌ای در استان برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 62
  • امروز: 140
  • دیروز: 335
  • هفته: 2,735
  • ماه: 7,981
  • سال: 24,583