مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان خبرداد: عملیات راهسازی راه روستایی نرگسان _ تنگ شاه در اولویت قرار دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1470

مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان خبرداد: عملیات راهسازی  راه روستایی نرگسان _ تنگ شاه در اولویت قرار دارد 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در بازدیدی که با هدف  بررسی روند احداث محور  نرگسان_تنگ شاه به مناطق کوهستانی عنبرآباد داشت، گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور محترم به منطقه تنگ شاه در سفر استانی خود به جیرفت و حضور در منطقه تنگ شاه و قول ساخت راه روستایی این منطقه، ماموریت ساخت و احداث این راه روستایی با توجه به دستور  رئیس جمهور در اولویت کار ویژه این اداره کل قرار گرفت.

مجتبی محمودی از تشکیل تیم فنی و پیمانکار برای احداث راه روستایی تنگ شاه خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده از اولین ساعات دستور ریاست محترم جمهوری این ماموریت در اولویتهای کاری این اداره کل قرار گرفت و امروز هم با توجه به ارائه دستور کارهای جدید برای سرعت بخشیدن به کار و روال نظارتها از تمامی ظرفیت فنی و نظارتی برای تسریع در روند احداث استفاده کردیم .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: محور مردهک نرگسان _ تنگ شاه با طول ۵۳ کیلومتر که ۲۳ کیلومتر در سنوات گذشته به بهره برداری رسیده و ۱۰ کیلومتر آن با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است و جهت تکمیل باقیمانده مسیر نیاز به ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر دارد.

مجتبی محمودی در بازدید از روند احداث محور گمرکان – امجز از اهتمام جدی این اداره کل برای پیشرفت کاری این محور خبر داد و گفت: این محور به طول ۱۲ کیلومتر است، که ۵ کیلومتر آن در سنوات گذشته به بهره برداری رسیده ۷ کیلومتر از باقیمانده مسیر با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در حال اجراست پروژه نیز برای تکمیل نیاز به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای جنوب کرمان بیان کرد: امیدواریم با همت جهادی و حمایتهای استانی و کشوری برای پیشرفت پروژه‌ها در مناطق کوهستانی عنبرآباد بتوانیم به مردم این مناطق که لایق بهترین‌ها هستند خدمات شایسته‌ای ارائه کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 2
  • امروز: 63
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,973
  • ماه: 7,611
  • سال: 25,175