حضور پاویون انجمن صنایع غذایی استان کرمان در نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1492

حضور پاویون انجمن صنایع غذایی استان کرمان در نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی 

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، موادغذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته-ایران «اگروفود ۲۰۲۳» در تهران آغاز به کارکرد. در پاویون انجمن تخصصی همگن صنایع غذایی استان کرمان ١٣واحد فعال در حوزه مواد غذایی حضور دارند.

 در پاویون استان کرمان با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان،خانه صمت و انجمن صنایع غذایی در فضای ۳۰۰ مترمربعی دایر شده است، فعالان بخش‌های مرتبط به گفت‌وگو و تبادل اطلاعات می‌پردازند.

 کیان سیدی دبیرکل خانه صمت درباره شکل حضور در نمایشگاه به‌صورت گروهی گفت: این شیوه حضور در نمایشگاه که پیش‌ازاین هم تجربه شده و با هدف متمرکز کردن توان شرکت‌های استان کرمان برای معرفی به بازدیدکنندگان و فعالان این حوزه انجام شده است.

سیدی ادامه‌داد: یکی از هدف‌های نمایشگاه برندینگ و معرفی شرکت‌ها است که به نظر می‌رسد شرکت‌ها و برندهای (نمانام‌های) ما در استان در این زمینه راه نرفته زیادی دارند. حضور زنجیره‌ای هم می‌تواند انتقال تجربه میان صاحبان شرکت‌ها باشد و هم فرصتی را فراهم می‌کند که متقاضی همکاری با صنایع غذایی استان با سایر تولیدات استان آشنا شود.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، موادغذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از روز جمعه ۲۶ خردادماه در تهران با حضور فعالان این حوزه از ۱۵کشور آغاز شده است. از استان کرمان در این نمایشگاه ١٣ واحد تولیدی و بسته‌بندی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و خانه صنعت معدن و تجارت استان حضور دارند.

این واحدها شامل واحد مجتمع کشت و صنعت هامون ماهان، شرکت صنایع آلومینیوم هزار، شرکت صنایع غذایی نگین رفسنجان، تک چین کرمان،شرکت تکین دشت خشکبار جنوب، واحد شرکت قند پارسی شکرانه، شرکت کوثر کویر رفسنجان، شرکت بازرگانی تولیدی جاموکا، شرکت نهال پسته رفسنجان برند (نمانام) لورا، شرکت آرد توکل رفسنجان، شرکت صنایع تولید، فرآوری و بسته‌بندی بهارهونی، صنایع غذایی بوتیا، شرکت شاهکار ارم پاکنام با نام تجاری فرینو هستند.

نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته – ایران تا ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 37
  • امروز: 67
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,646
  • ماه: 7,900
  • سال: 25,754