امام جمعه کرمان: پرچم امید به پیشرفت برای کشور بالا رفته است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1492

امام جمعه کرمان: پرچم امید به پیشرفت برای کشور بالا رفته است

امام جمعه کرمان با اشاره به افتخارات کشور در بخش هسته‌ای گفت: یکی از این افتخارات شکستن خط «نمی‌توانم» به همت جوانان و بالا رفتن پرچم امید به پیشرفت برای کشور است و با تکیه بر توان خود می‌توانیم سربلند باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان که در مصلای امام علی(ع) برگزار شد،با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای در ۱۴خرداد،بیان داشت: بخش هسته‌ای ایران برای ما دارای افتخارات بزرگی است که هر چه بیشتر جلو می‌رویم، بیشتر و بیشتر بر این افتخارات افزوده می‌شود.

او با بیان اینکه در دو دهه اخیر در خصوص بحث هسته‌ای چالش‌هایی ایجاد شد که پرده از چهره غربی‌ها برداشت، افزود: برای همه ما محرز شد که نگاه به غرب و دلدادگان به آن‌ها نشان از پوچ بودن است؛ چون غربی‌ها و استعمارگران از دو راهبرد استفاده می‌کنند.

امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به این راهبرد‌ها گفت: راه اول اینکه خود به طور مستقیم ورود می‌کنند و اجازه پیشرفت به کسی نمی‌دهند و فناوری آن را به کسی نشان نمی‌دهند و دوم اینکه وقتی نتوانند کاری انجام دهند، تبلیغات گسترده‌ای را به راه می‌اندازند که هیچ کس نمی‌تواند در این زمینه کاری انجام دهد و پیشرفتی را داشته باشد؛ لذا این‌ها راهبرد دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی عنوان‌کرد: شیوه دیگر آن‌ها باطل کردن تقابل علم و دین بوده است و تاکنون ادیان بزرگی را با این شیوه زمین گیر کردند؛ ولی خداروشکر به همت جوانان کشور اتفاقی افتاد که نشان دادند که دین مدافع پیشرفت جامعه وکشور است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکیدکرد: افرادی که در جهاد تبیین فعال هستند لازم است که بطور شفاف و کامل این امور را برای مردم توضیح دهند تا مردم بدانند در چه جایگاه رفیعی قرار گرفته ایم.

او همچنین ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: امام علی (ع) فرموده اند که تقوا دژی محکم و استواری در مقابل همه ناملایمات و ناهنجاری‌ها و تبلیغات مسموم است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 6
  • امروز: 218
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,887
  • ماه: 7,801
  • سال: 25,479