مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان: کرونا ضربات جبران‌ناپذیری به تربیت دانش‌آموزان وارد کرد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1496

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان: کرونا ضربات جبران‌ناپذیری به تربیت دانش‌آموزان وارد کرد

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه کرونا ضربات جبران ناپذیری به ویژه در بخش یادگیری، آموزش و تربیت دانش آموزان وارد کرد، گفت: دانش آموزان اجتماعی هستند و باید در اجتماع زندگی کنند و ارتباط چهره به چهره معلم با دانش آموز نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی و یادگیری دارد.

برنامه ملی توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی کیفیت‌بخشی آموزش با تاکید بر آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه در راستای طرح شهید همت قطب دوم کشور با حضور آموزگاران استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان امروز ۳۰ خرداد ماه در جوار مرقد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان افتتاح شد.

رضا رضایی در مراسم آغاز این برنامه با بیان اینکه توانمندسازی معلمان لازمه ارتقاء کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است، گفت: برنامه ملی توانمندسازی معلمان ابتدایی و کیفیت بخشی آموزشی قدم بزرگی در توانمندسازی آموزگاران در دوره ابتدایی عادی و دانش آموزان با نیاز ویژه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به رابطه مراد و مریدی دانش آموز و آموزگار در دوره ابتدایی بر تقویت هویت ملی در بین دانش‌آموزان و معرفی اسطوره‌های ایران اسلامی به ویژه شهیدان و الگوهای تاثیرگذار تاکید کرد.

رضایی با بیان اینکه کرونا ضربات جبران ناپذیری به ویژه در بخش یادگیری، آموزش و تربیت دانش آموزان وارد کرد، گفت: دانش آموزان اجتماعی هستند و باید در اجتماع زندگی کنند و ارتباط چهره به چهره معلم با دانش آموز نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی و یادگیری دارد.

او با بیان اینکه دانش آموز در مدرسه مهارت‌های اجتماعی را یاد می‌گیرد، بر آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان در راستای بهتر زیستن و بهتر با هم زیستن تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: اگر می‌خواهیم کشور مملکت و سرزمین‌مان آباد شود باید آموزش و پرورش اولویت اصلی مردم و مسئولان باشد و همه نهادهای دولتی و غیردولتی در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بسیج شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 38
  • امروز: 188
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,613
  • ماه: 7,397
  • سال: 24,789