استاندار کرمان: حفظ ظرفیت‌های تولیدی در کشور بسیار اهمیت دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1499

استاندار کرمان: حفظ ظرفیت‌های تولیدی در کشور بسیار اهمیت دارد

استاندار کرمان با بیان اینکه دستگاه قضایی در مسیر رفع مشکلات حوزه اقتصادی در کنار دستگاه اجرایی است، گفت: حفظ ظرفیت‌های تولیدی در کشور بسیار اهمیت دارد.

محمدمهدی فداکار، در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی، اظهار داشت: دستگاه قضایی در مسیر رفع مشکلات حوزه اقتصادی در کنار دستگاه اجرایی است.

او با بیان اینکه مسائل اقتصادی یکی از موضوعات مهم امروز کشور بوده که و بار این موضوع بر دوش همگان است، گفت: حفظ ظرفیت‌های تولیدی در کشور بسیار اهمیت دارد و امیدوار هستیم در سایه تعاملات موجود گره‌ای از مسائل مردم باز شود.

استاندار کرمان افزود: به فعلیت رساندن ظرفیت‌های آماده و توسعه سرمایه‌گذاری به منظور ارتقای معیشت مردم از ظرفیت‌های مهمی است که با حمایت دستگاه قضایی در این راستا انجام می‌شود.

محمدباقر اسلامی، دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های انجام شده در این هفته در استان کرمان، اظهار داشت: تبیین عملکرد جهادی همکاران قضایی و اداری از رویکردهای هفته قوه قضائیه است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه استان کرمان با اشاره به اینکه امسال یادواره شهدای هفتم تیرماه در سازمان‌هایی که در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی شهید داشته‌اند، برگزار می‌شود، گفت: در هفته قوه قضائیه امسال از سردیس شهید فیاض‌بخش رونمایی و دیدار با خانواده شهدا، بازدید از آسایشگاه جانبازان و غیره انجام می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 16
  • امروز: 126
  • دیروز: 249
  • هفته: 1,783
  • ماه: 7,895
  • سال: 25,636