سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان: رایزن‌های بازرگانی،فرصت صادرات را برای صنایع کوچک فراهم کرده‌اند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1506

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان: رایزن‌های بازرگانی،فرصت صادرات را برای صنایع کوچک فراهم کرده‌اند

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان گفت:۲۰ رایزن بازرگانی ایران در کشورهای مختلف،بازارهای منطقه را رصد و فرصت‌های آن‌ را در اختیار تجار و بازرگانان می‌گذارند که صنایع کوچک می‌توانند از این فرصت برای صادرات محصولات خود استفاده کنند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان با تقدیر از سرمایه‌گذاران و مدیران واحد صنعتی رنگین‌کمان مهر گواشیر بر لزوم انجام کار گروهی در اقتصاد تاکید کرد و گفت: اقتصاد کار گروهی است،از سفره تا بازار و از تولید تا مواد اولیه یک تیم است و همه به هم پیوسته‌اند،باید سعی کنیم این کار گروهی به نحو احسنت به انجام برسد.

او به فرصت ایران و استان برای حضور در بازارهای کشورهای همسایه اشاره داشت و گفت:برای صنایع کوچک داخل کشور و خصوصا استان کرمان،در دولت قبل ما کلا ۲رایزن بازرگانی داشتیم،ولی در حاضر حداقل ۲۰رایزن بازرگانی داریم که بازارهای منطقه را رصد و فرصت‌های آن‌ را در اختیار تجار و بازرگانان می‌گذارند که صنایع کوچک می‌توانند از این فرصت برای صادرات محصولات خود استفاده کنند.

مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز حمایت از صنایع کوچک و متوسط را از ماموریت‌های سازمانی شرکت شهرک‌ها دانست و گفت:این نگاه امروز در مدیران اقتصادی استان هم نهادینه شده است.

او افزود:در راستای تسهیل فعالیت صنایع کوچک و متوسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان تمام توان خود را برای حمایت به میدان آورده است.

میجانی،گفت:با حمایت از صنایع کوچک و متوسط جهت شرکت در نمایشگا‌ه‌ها،اعطای تسهیلات سرمایه در گردش و ایجاد و تقویت زیرساخت در شهرک‌های صنعتی کنار صنعت‌گران استان خواهیم بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 71
  • امروز: 0
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,401
  • ماه: 7,811
  • سال: 25,844