کمبود ۵۰ درصدی کادر اداری و قضایی در استان کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1508

کمبود ۵۰ درصدی کادر اداری و قضایی در استان کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: مجموعه دستگاه قضایی استان کرمان با وجود کمبود ۵۰ درصدی کادر قضایی برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در آیین تکریم و معارفه روسا و دادستان‌های سابق و جدید حوزه قضایی شهربابک با اشاره به اینکه در سال گذشته ۸۵۰ هزار پرونده در دادسراها، دادگاه ها، شورا‌های حل اختلاف و دادگاه‌های تجدید نظر رسیدگی و حقوق مردم استیفاء شده است، افزود: این میزان به معنای جهاد همکاران قضایی و اداری است و البته معتقدیم باید بیش از این تلاش و کار شود.

او خدمت جهادی کارگزاران به مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: امروز همه باید بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم تا در نهایت منجر به توسعه امید در بین مردم و ناامید ساختن دشمنان شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان خدمات انجام شده در دستگاه قضایی استان کرمان را مورد تقدیر قرار داد و اظهارداشت: همه ما در هر جایگاهی باید با احساس مسئولیت نسبت به انجام وظیفه و تکلیف خود اقدام کنیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان به مشکلات حوزه آب نیز اشاره و بیان کرد: با شروع فصل گرما مشکلات این حوزه افزایش یافته است باید به نحوی تدبیر شود که ضمن تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم، آب صنایع نیز تامین شود، زیرا صنایع نیز بخشی از مشکلات جامعه را برطرف می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی تاکید کرد: دولت موضوع تامین آب صنایع از دریا را در دستور کار دارد و باید با اجرای سیاست‌های اعمال شده از سوی دولت هم آب مورد نیاز صنعت را تامین شود و هم مردم از آب سالم بهداشتی بهره‌مند باشند.

رییس کل دادگستری استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که آنچه امروز موجب یاس دشمنان است، موضوع ولایت و امامت است، تاکید کرد: دشمنان از اسلام آمریکایی نمی‌هراسند و بلکه آن را تبلیغ هم می‌کنند، زیرا در آن امامت و ولایت وجود ندارد و ولایت فقیه در راس آن نیست.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی ضمن تاکید بر این مطلب که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از اسلام ناب محمدی که ولایت در آن وجود دارد، می‌ترسند، تصریح کرد: غدیر تنها یک حادثه تاریخی نیست، بلکه یک فرهنگ و مکتب است و باید همواره مورد توجه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 11
  • امروز: 109
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,019
  • ماه: 7,657
  • سال: 25,221