با حضور معاون وزیر صمت صورت گرفت؛ بررسی توسعه فعالیت‌های صنعتی و معدنی جنوب کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1604

با حضور معاون وزیر صمت صورت گرفت؛ بررسی توسعه فعالیت‌های صنعتی و معدنی جنوب کرمان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: توسعه فعالیت‌های صنعتی و معدنی جنوب کرمان در حضور معاون وزیر صمت بررسی شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری جلسه با معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
مسلم مروجی فرد با اعلام این گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به‌عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید» نام‌گذاری شده است؛ توسعه فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی، معدنی در جنوب استان در مسیر افزایش اشتغال و تولید در این منطقه از برنامه‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان است.
اوافزود: برای تحقق این برنامه‌ها و اهداف مهم، در جلسه‌ای با معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ کمک به فعال‌سازی و توسعه فعالیت‌های صنعتی و معدنی در جنوب و حضور شرکت‌های بزرگ برای سرمایه‌گذاری در این منطقه مطرح، بررسی و تصمیم‌گیری شد.
مروجی فرد با اشاره به گوشه‌هایی از اقدامات این اداره کل برای توسعه فعالیت‌های صنعتی و معدنی در جنوب کرمان طی امسال بیان داشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان هم اکنون ۵ کارخانه صنایع معدنی آماده افتتاح دارد؛ ضمن اینکه احداث کارخانه تیتانیوم کهنوج در مراحل پایانی است.
او بیان داشت: تأمین هزینه احداث پل اسفندقه، تأمین هزینه خط انتقال برق به رمشک و ساردوئیه که علاوه بر صنایع معدنی، مردم این مناطق از برق کافی بهره‌مند خواهد شد، تأمین هزینه جاده کارخانه مس مطاع که مردم روستاهای اطراف نیز از آن بهره خواهند برد انجام شده و برگزاری ۳ مزایده معدنی و همچنین ادامه فعالیت یا برگشت به چرخه تولید ۱۷ واحد صنعتی، کشاورزی، خدماتی، معدنی در جلسات مستمر و مؤثر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، تنها گوشه‌هایی از اقدامات ملموس این اداره در ۹ماهه امسال برای افزایش تولید و اشتغال است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تأکید کرد: با نگاه ویژه‌ای که دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به جنوب کرمان دارد، این منطقه به یکی از قطب‌های صنعتی و معدنی در کشور تبدیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 7
  • امروز: 186
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,421
  • ماه: 7,574
  • سال: 25,058