مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان‌خبرداد: تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری جنوب

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1509

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان‌خبرداد: تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری جنوب 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از توجه ویژه دولت سیزدهم به زیرساخت‌های فرهنگی و هنری جنوب کرمان خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته قریب به ۲۰۰ میلیارد ریال به حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بودجه اختصاص داده شده است

 بهرام مسلمی‌مهنی امروز از اختصاص ردیف بودجه بعد از ۱۳سال به ساختمان مرکزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و تامین اعتبار پروژه مجتمع فرهنگی و هنری امام خامنه‌ای شهرستان قلعه‌گنج، خبر داد.

او اظهار کرد: دریافت مجوز راه‌اندازی نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جازموریان از دیگر فعالیت‌های حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل است که اقدامات لازم در راستای استقرار این نمایندگی از جمله ساختمان و تجهیزات مورد نیاز صورت گرفته و هم‌اکنون در حال خدمت‌رسانی به جامعه فرهنگ، هنر و رسانه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: با توجه به نگرش دولت سیزدهم به اقتصاد فرهنگ و هنر، ‌دو مجتمع فرهنگی و هنری در حال دریافت مجوز تجاری برای ایجاد درآمد پایدار در راستای کمک به توسعه و اقتصاد فرهنگ و هنر جنوب کرمان است.

او از جذب اعتبار از محل بودجه‌های وزارت نفت برای تجهیزات سالن آمفی تئاتر قلعه‌گنج نیز خبر داد و گفت: ضمن تشکر از نگاه ویژه دولت سیزدهم به زیرساخت‌های فرهنگی و هنری این منطقه، جذب حداکثر اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این اداره کل در راستای تعمیر و تجهیز بسیار مطلوب است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: همچنین برای هریک از مجتمع‌های فرهنگی و هنری و ادارات شهرستان اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

مسلمی‌مهنی راه‌اندازی ساختمان معاونت امور هنری و سینمایی و ارتقاء چارت سازمانی اداره کل از درجه ۳ به درجه ۲ و تامین اعتبار لازم برای راه‌اندازی ساختمان مهمانسرا اداره کل را از دیگر فعالیت‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ذکر کرد و گفت: همچنین مرمت و بازسازی ساختمان قدیم اداره کل با نگاه اقتصاد فرهنگ و ساماندهی انجمن‌های هنری با اعتباری ویژه در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی به اجرا می‌رسد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 75
  • امروز: 21
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,256
  • ماه: 7,409
  • سال: 24,893